بامدادستان بامدادستان .

بامدادستان

فيليموباكس» مي‌خواهد سهم استريمينگ روي تلويزيون را افزايش دهد

«فيليموباكس» مي‌خواهد سهم استريمينگ روي تلويزيون را افزايش دهد

«فيليموباكس» محصول جديدي از خانواده فيليمو؛ سرويس موفق اين روزهاي هلدينگ صبا ايده است كه روز گذشته (?? مرداد) از آن رونمايي شد. فيليموباكس در واقع اولين محصول سخت‌افزاري اين هلدينگ است كه به گفته محمدجواد شكوري مقدم، مديرعامل هلدينگ صباايده قرار است سهم استريمينگ روي تلويزيون‌‌‌هاي صفحه بزرگ كشور را كه در مقايسه با كشور‌هاي ديگر بسيار اندك است، افزايش دهد. آنطور كه شكوري مقدم به پيوست مي‌گويد در غياب شكل‌ نگرفتن بازار فروش باكس براي استريمينگ روي تلويزيون‌هاي هوشمند، آنها تصميم به ورود در اين بازار را گرفته‌اند.

شما مي‌توانيد براي خريد اندرويد باكس فيليمو يا اطلاع از آخرين قيمت اين محصول به سايت ديجي كالا مراجعه كنيد

به گزاش پيوست، فيليموباكس آنطور كه در جزييات امكانات آن آمده، قدرت پخش تصاوير با كيفيت 4K و پشتيباني از ?? فريم در ثانيه را دارد در طراحي اين دستگاه از پردازنده‌ي چهار هسته‌اي و ?? بيتي AMLogic S905X2 دو گيگاهرتزي و حافظه RAM از نوع DDR4 و ?? گيگابايت حافظه داخلي EMMC براي بهره بردن از عملكردي سريع و با ثبات استفاده شده است. وضوح بالاي تصاوير، سرعت بالاي پردازش و نمايش ويديوها، جست‌وجوي صوتي از طريق كنترل بلوتوث و از راه دور، امكان بهره‌گيري از سرويس‌هاي گوگل از جمله دستيار گوگل و پلي‌استور گوگل و همچنين دسترسي به تمام محتواهاي سرويس وي‌اودي فيليمو با يك سال اشتراك رايگان از جمله ويژگي‌هاي اين دستگاه تازه عرضه شده به بازار است.

اين دستكاه حالا براي پخش تمام محتواي فيليمو روي تلويزيون‌ با قيمت ??? هزار تومان در اختيار كاربرانش قرار مي‌گيرد. قيمت اين محصول در كنار جاي نگرفتن گسترده استفاده از دستگاه‌هاي باكس در سبد خانواده‌ها اين سوال را ايجاد مي‌كند كه چرا فيليمو به سمت توليد باكس مخصوص خود رفته است.

 

فيليموباكس با اشتراك يك ساله رايگان فيليمو با قيمت ??? تومان به فروش مي‌رسد

محمدجواد شكوري مقدم، مديرعامل هلدينگ صباايده در مورد دليل رفتن فيليمو به سمت توليد باكس مخصوص خود به پيوست گفت: «دليل اين اتفاق كاملا روشن است. آمارها نشان مي‌دهد سهم استريمينگ كشور روي تلويزيون تنها ?? درصد است و اين در حالي‌ است كه در دنيا اين سهم بين ?? تا ?? درصد گزارش شده است. اوضاع استفاده از باكس براي استريمينگ در دنيا خوب است اما در ايران چندان به آن توجه نشده و بازار خوبي براي فروش آن شكل نگرفته است. به همين دليل ما تصميم گرفتيم كه توليد و استفاده از باكس براي استريمنيگ روي تلويزيون را گسترش دهيم.»

درحالي محصول سخت‌افزاري فيليمو روانه بازار شده كه براساس ادعاي شكوري استفاده از باكس چندان در ايران با استقبال همراه نشده است، در اين شرايط اين سوال پيش‌ مي‌آيد كه چگونه قرار است از باكس فيليمو با قيمت ??? هزار تومان استقبال شود. شكوري در پاسخ به اين سوال توضيح داد: «براي اين از باكس استقبال نشده كه بازار آن در كشور شكل نگرفته از سمت ديگر قيمت اين محصول به خاطر امكانات قابل قبولي كه دارد در مقايسه با محصولات ديگر بازار بسيار منطقي و مناسب است و ما محصولي را در اختيار كاربران مي‌گذاريم كه در مقايسه با محصولات ديگر اين بازار هم از نظر قيمتي و هم از نظر كيفيتي مناسب است.»
او ادامه داد: «حتي در اين زمينه مي‌توانم با توجه به پشت سر گذشتن مراحل آزمايشي استفاده از اين باكس بگويم كه كاربران تجربه بسيار متفاوتي از تماشاي فيلم و سريال از طريق باكس فيليمو  را روي تلويزيون تجربه خواهند كرد؛ هم از نظر كيفيتي هم از نظر محتواي غني كه در اختيار دارند.»

اما فيليموباكس آنطور كه مديرعامل هلدينگ صباايده مي‌گويد در چين توليد مي‌شود ولي در برنامه‌هاي آينده اين هلدينگ در نظر دارد تا خط توليد اين محصول را در داخل نيز راه‌اندازي كند تا تعداد بيشتري دستگاه و با قيمت مناسب‌تري در اختيار مصرف‌كنندگان قرار بگيرد.

شكوري در پاسخ به اين سوال كه با توجه به نداشتن تجربه اين مجموعه در بخش بازار سخت‌افزار كار فروش و پشتيباني از اين محصول براي آنها سخت نخواهد بود گفت: «در زمينه فروش و پشتيباني از اين محصول با يكي از شركت‌هاي همكار خودمان مسائل را پيش‌ مي‌بريم كه در اين زمينه سابقه خوب و قابل قبولي دارد.» شكوري تاكيد مي‌كند كه آنها اصراري براي ورود به اين بخش بازار سخت‌افزار نداشته‌اند و اگر بازار توليد يا فروش باكس در ايران رونق داشت آنها با بازيگراني كه در اين عرصه محصولات با كيفيت و استانداردي داشتند قرارداد همكاري منعقد مي‌كرد.


لينك منبع


برچسب: يليموباكس» مي‌خواهد سهم استريمينگ روي تلويزيون را افزايش دهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۳:۵۴ توسط:sam موضوع:

بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان

كاشت ايمپلنت دندان

ifhl_q4.jpg

بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان

امروزه بسياري از افراد براي ترميم دندان از دست رفته خود يا تعدادي از دندان هاي از دست رفته خود روش كاشت ايمپلنت دندان را انتخاب مي كنند. اين روش ترميمي نسبت به ساير روش ها از هزينه بالاتري برخوردار است و قيمت ايمپلنت از ديگر مواد و متريال مصرفي در روش هاي ديگر بالاتر است.

البته براي انجام ايمپلنت دندان ممكن است فرد بيمار شرايط استاندارد بدن را نداشته باشد و پزشك متخصص مجبور باشد جراحي هاي كوچك اما متعددي را انجام دهد و سپس كاشت ايمپلنت انجام شود. براي مثال ممكن است ميزان تراكم استخوان فك فرد كم باشد و حجم كافي را نداشته باشد و پزشك مجبور شود عمل پيوند استخوان انجام دهد.

يا اگر دندان از دست رفته بيمار در فك بالا باشد ممكن است مجبور به عمل جراحي سينوس ليفت باشد ضمن آن كه دندان خراب شده يا شكسته را پزشك ابتدا بايد كشيده و سپس بررسي هاي لازم را بدست آورد. همه اين كارها براي پزشك و بيمار هزينه بردار است و شايد به همين علت قيمت ايمپلنت از  ساير روش هاي ترميم بالاتر است.

براي دريافت به روز ترين قيمت هاي ايمپلنت در سال 99 و انواع برند ها به لينك زير مراجعه كنيد

قيمت ايمپلنت دندان

شايد براي شما اين سوال پيش آيد هزينه عمل جراحي سينوس ليفت و پيوند استخوان چقدر است؟ همانطور كه مي دانيد هزينه بسياري از مواد و متريال عرصه دندانپزشكي به قيمت ارز بين المللي محاسبه مي شود و ضمن آنكه موقعيت مكاني مركز ايمپلنت يا مركز دندانپزشكي تاثير بسيار زيادي در قيمت دارد هزينه اين عمل ‍هاي جراحي در هر مركز متفاوت است. علاوه بر موقعيت مكاني مركز و قيمت مواد مصرفي دستمزد هر پزشك متخصص قيمت ثابتي ندارد و مي تواند متغير باشد

به همين دليل براي استعلام قيمت بهتر است ابتدا مركز ايمپلنت خود را انتخاب كنيد با پزشك خود مشورت كنيد و مدارك معتبر مواردي كه بايد بررسي شود را به پزشك تحويل دهيد سپس قيمت نهايي را براي شما برآورد كرده و اعلام مي كنند.

برندهاي متفاتي وجود دارد كه توسط شركت هاي مختلف توليد ميشود. در ادامه نام برخي از برندها را ليست مي كنيم:

  • برند اشترومن
  • برند اس آي سي
  • برند اس پي اي
  • برند آستراتك 
  • برند آنكيلوز
  • برند نوبيل بيو كار
  • برند مگاژن

افرادي هستند كه بيشتر از يك دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است كاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. كاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت كامل شناخته ميشود. براي افرادي مي خواهند مجموعه اي از دندان خود را ايمپلنت كنندبايد تركيبي از ايمپلنت ها و پروتز دندان استفاده شود

افرادي هستند كه بيشتر از يك دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است كاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. كاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت كامل شناخته ميشود.

مطالبي كه در اين مقاله مطالعه خواهيد كرد طبق سر فصل هاي زير به شما ارائه مي گردد:

  • عواملي كه در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.
  • هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

عواملي كه در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.

 

به نقل از نمناك، همانطور كه بالاتر بيان كرديم ميزان هزينه پرداختي براي هر بيمار با توجه به شرايط بدن او متفاوت است. هر فرد بايد پيش از انجام ايملپنت به متخصص ايمپلنت در  مركز ايمپلنت مورد نظر مراجعه كرده و شرايط بدني خود را چك كند تا هزينه مورد نظر توسط پزشك برآورد شود. البته كه عوامل بسيار زيادي وجود دارد كه در هزينه ايمپلنت تاثير گذار است.   يكسري از عوامل از اهميت بالاتري براي قيمت ايمپلنت برخوردار هستند كه در ادامه ليستي از آن ها ارائه مي دهيم:

  • پيوندها و جراحي هايي كه ممكن است براي لثه بيمار شما بايد انجام شود.
  • پيوند و جراحي هايي كه احتمال دارد براي استخوان فك بيمار لازم باشد.
  • ميزان دستمزدي كه متخصص ايمپلنت براي معالجه و درمان شما دريافت مي كند كه اين مبلغ تاثير مستقيمي با ميزان مهارت و دانش دندانپزشك دارد.
  • تعداد دندان يا دندان هايي كه مي خواهيد ايمپلنت كنيد در تعيين قيمت بسيار تاثير گذار است.
  • برند و شركت سازنده ايمپلنت دنداني كه با توجه به شرايط بدن شما و ميزان كيفيت مورد نيازپزشك تعيين و پيشنهاد مي كند.
  • پيش از انجام جراحي، حين انجام جراحي  و پس از انجام جراحي بايد يكسري عكسبرداري از استخوان فك و دندانهاي مجاور انجام شود كه خود هزينه بر است.
  • پس ازكاشت ايمپلنت و پيش از كاشت ايمپلنت نياز است با تجويز پزشك برخي داروها را استفاده كنيد كه تهيه آن هزينه بردار است.
  • ميزان هزينه اي كه بايد جهت استفاده از تجهيزات مركز ايمپلنت توسط متخصص ايمپلنت و بيمار پرداخت شود.نوع ايمپلنتي كه متخصص ايمپلنت براي بيمار استفاده مي كند.
  • تا هنگامي كه ايمپلنت شما جوش بخورد نياز است به متخصص ايمپلنت مراجعه كنيد و بررسي هاي لازم را ماهانه انجام دهند و اين معاينات و نگهداري پس از انجام ايمپلنت خود مستلزم صرف هزينه است.

دقت داشته باشيد نشانه اصلي ميتواند ثابت كند كه كاشت  ايمپلنت شما با موفقيت انجام شده است و شما توانستيد به بهترين نحو ممكن از ايمپلنت هاي خود مراقبت كنيد  اين است كه لثه هاي شما  با رنگ قرمز و صورتي طبيعي نشان داده شود. اين حالت ثابت ميكند در لثه و يا استخوان فك شما هيچگونه عفونتي وجود نداشته و كاشت ايمپلنت و نگهداري از آن موفقت آميز بوده است.

هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

همانطور كه مي دانيد طول عمر ايمپلنت بسيار بالا است پس نگهداري از آن هم مستلزم يك نگهداري بسيار قوي است. همانطور كه از دندان طبيعي خود مراقبت مي كنيد بهتر است از ايمپلنت كمي بيشتر مراقبت كنيد زيرا آسيب به ايمپلنت باعث ايجاد زيان هايي مي شود كه تقريبا پهزينه بسيار زيادي براي شما به همراه خواهد داشت. منظور  از نگهداري ايمپلنت بيشتر رعايت بهداشت دهان و دندان است تا از بروز عفونت در لثه و بيماري هاي مانند آن جلوگيري شود.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باكتري و ويروس وجود دارد كه اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواك تميز و پاك نگه نداريد ممكن است پلاك دور ناحيه ايمپلنت شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان شما برسانند.

اين نكته صحيح است كه ايمپلنت دنداني سوراخ نمي شود و حفره اي نيز در آن ايجاد نمي شود اما متاسفانه ايمپلنت دنداني در مقابل لكه مقاومت كمتري دارد و مانند دندان طبيعي شما ممكن است دچار ساييدگي و فرسايش بشود و زيبايي كه روزهاي اول كاشت ايمپلنت شاهد آن بوده ايد از بين برود.. به همين دليل است كه تاكيد مي شود سلامت دهان و لثه قبل از انجام جراحي، حين انجام كاشت و بعد از كاشت ايمپلنت بسيار حائز اهميت است.

در ادامه برخي از مراقبت هاي ايمپلنت را نام ميبريم كه ضروري است پس از كاشت ايمپلنت دنداني و پايان جراحي به طور مرتب رعايت شود:

  • دهان و دندان خود را حداقل روزي 3 مرتبه مسواك كنيد.

بهتر است جهت ماندگاري و افزايش طول عمر ايمپلنت دندان حداقل روزي 3 بار دندان خود را به صورت اصولي و استاندارد مسواك كنيد زيرا مسواك زدن دندان باعث جلوگيري از رشد باكتري و ايجاد پلاك در ناحيه ايمپلنت مي شود.

پس از آن كه هر وعده غذ ايي را ميل كرديد بلافاصله از مسواك براي تميز كردن دندان و ايمپلنت خود استفاده كنيد مخصوصا اگر غذايي كه ميل كرديد شيرين، اسيدي يا گازدار بود پس از آن حداقل يكبار دهان خود را آب شست و شو بدهيد كه البته بهتر است مسواك كنيد. اگر زمان زيادي براي مسواك زدن نداريد با تهيه مسواك برقي در كمترين زمان ممكن روي دندان ايمپلنت شده خود را تميز كنيد.

مواردي كه مي تواند شما را در تميز كردن دندان ايمپلنت كمك كند عبارت است از :

  • دهانشويه هايي كه خاصيت  آنتي باكتريال دارند.
  • استفاده از نخ دندان پس از صرف مواد غذايي
  • برخي قرص هايي  كه 0اصيت از بين بردن تجمع پلاك ها اطراف دندان را دارند
  • استفاده از مسواك هاي بين دنداني مخصوص افرادي كه ايمپلنت كرده اند.
  • استفاده از مسواك هايي با خاصيت نرم و كوچك كه هم ميتوان برقي يا دستي آن را تهيه نمود.
  • خميردندان هايي كه خاصيت  از بين برنده تارتار و پلاك جمع شده اطراف دندان را دارند.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باكتري و ويروس وجود دارد كه اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواك تميز و پاك نگه نداريد ممكن است پلاك دور ناحيه ايمپلنت دندان شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان


برچسب: بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۶:۳۹ توسط:sam موضوع:

خدمات نقاشي ساختمان تهران

خدمات نقاشي ساختمان تهران

نقاشي ساختمان تهران با استفاده از رنگ‌هاي متنوع و ابزارات مناسب از بهترين راهكارها در تغييرات دكوراسيون و طراحي داخلي منزل به شمار مي‌آيد. در واقع يكي از موثرترين روش‌ها براي ايجاد تحول در محيط زندگي و كار  به كارگيري تكنيك‌هاي نقاشي ساختمان در تهران است.

تاثير نقاشي ساختمان تهران در بهتر نشان دادن فضاي اطراف به حدي بوده كه بيشتر افراد از اين رنگ آميزي ساختمان براي بازسازي منزل و تغيير دكوراسيون بخشي از آن استفاده مي‌كنند. تغييرات رنگ بين سقف و ديوار، رنگ آميزي كابينت آشپزخانه، طرح نقاشي ساختمان براي اتاق كودك و خواب، تغيير رنگ ديوار پشت شومينه در نشيمن و پذيرايي و ... از پركاربرد ترين موارد اجراي نقاشي ساختمان در طراحي داخلي منزل است.

qrpm_s2.jpg

 

تمامي نكات بيان شده در خصوص ويژگي‌هاي كاربردي نقاشي ساختمان تهران مستلزم انتخاب يك نقاش حرفه‌اي و كاربلد در زمينه رنگ آميزي انواع ساختمان است. بازار آنلاين "خدمت از ما" به فراهم آوردن يك بستر مطمئن و دقيق شرايط را براي دسترسي به بهترين نقاشان ساختمان در سطح شهر تهران سهولت بخشيده است.

 

انواع رنگ آميزي و طرح نقاشي ساختمان تهران

رنگ آميزي و انواع نقاشي ساختمان بر اساس نوع رنگ، جنس سطوح مورد نظر براي رنگ آميزي، ابزارات نقاشي ساختمان، محل مشخص براي اجراي نقاشي ساختمان تهران متفاوت بوده و بر اساس نوع درخواست افراد تعيين مي‌شود. امروزه پرطرفردارترين سبك‌هاي نقاشي ساختمان تهران را مي‌توان در موارد زير خلاصه كرد:

  • استفاده از طرح هندسي در نقاشي ساختمان تهران
  • كاربرد طرح راه راه براي نقاشي ساختمان تهران در سقف و ديوار
  • تنكنيك پاششي رنگ براي بخش‌هاي مختلف در نقاشي ساختمان
  • رنگ آميزي كف و تطابق آن با رنگ سقف در نقاشي ساختمان
  • نقاشي ساختمان و رنگ آميزي طرح دار اتاق كودك
  • نقاشي ساختمان تهران با استفاده از ابزاري مثل شابلون و اسفنج
  • تنكنيك رنگ آميزي جداره درب اتاق و پنجره و كابينت در نقاشي ساختمان
  • هماهنگي و رنگ‌هاي سرد و گرم براي نقاشي ساختمان در تهران
  • و...

انواع رنگ (اكريليك،روغني،پلاستيك،مولتي كالر، بلكا و...) براي نقاشي ساختمان تهران از ديگر موارد تاثيرگذار بر طرح نقاشي ساختمان است. هر كدام از اين رنگ‌ها براي يك سبك خاص از نقاشي ساختمان تهران مناسب بوده و بايد با استفاده از تخصص و دانش نقاش ساختمان در انتخاب رنگ در نظر گرفته شود.

 

براي اجراي نقاشي ساختمان مدرن در تهران بايد به دنبال يك نقاش متخصص و كاربلد در زمينه شناخت رنگ‌ها و كاربرد آنها در ساختمان باشيد. انتخاب يك نقاش متخصص در تهران از طريق ثبت سفارش در اپليكيشن و سايت "خدمت از ما" امكان شماهده پروفايل و سوابق كاري قبلي نقاشي ساختمان تهران را براي شما فراهم مي‌آورد.

قيمت نقاشي ساختمان تهران

قيمت نقاشي ساختمان تهران با توجه به نوع رنگ آميزي و ساختمان مدنظر به عوامل مختلفي وابسته است. از مهمترين عواملي كه در هزينه نهايي خدمات نقاشي ساختمان تهران تاثير داشته مي‌توان به متراژ ساختمان، نوع رنگ مصرفي، ايده و طرح نقاشي ساختمان، ابزار به كار رفته روي ديوارها، تعداد اتاق‌ها و در وصورت نياز بتونه كاري و بازسازي قبل از رنگ اشاره داشت.

 

 به‌عنوان‌مثال قيمت نقاشي ساختمان سال ??در تهران براي رنگ‌روغن با تعرفه نقاشي ساختمان با رنگ اكريليك فرق دارد. اما براي به دست آوردن قيمت حدودي نقاشي ساختمان تهران پس از ثبت سفارش در سايت و اپليكيشن "خدمت از ما" از نقاشان متخصص در تهران متناسب با درخواستتان استعلام قيمت رايگان بگيريد.

 

اهميت آموزش نقاشي ساختمان تهران

اهميت انتخاب يك نقاش مناسب در كيفيت نقاشي ساختمان عاملي است كه بر تمام افراد متقاضي اجراي اين خدمات در ساختمان اثبات شده است. در واقع يك نقاش مطلع به تكنيك‌هاي نقاشي ساختمان تهران و همين طور آشنا به روانشناسي رنگ‌ها براي رنگ آميزي و نقاشي قسمت‌هاي مختلف ساختمان در داشتن خروجي مطلوب كار بسيار تاثير دارد.

اين نكته توجه بيشتر افراد به آموزش نقاشي ساختمان بصورت تخصصي در تهران را بيش از پيش كرده است. تمايل به كارگيري افراد متخصص و آموزش ديده در نقاشي ساختمان تهران از ديگر موارد اهميت يادگيري فنون اين حرفه بصورت تخصصي در بين نقاشان تجربي مي‌باشد.

 

انتخاب رنگ، آشنايي با انواع رنگ‌هاي ساختماني، آموزش اقدامات اوليه قبل از شروع نقاشي ساختمان و در نهايت انتخاب وسيله مناسب براي نقاشي ساختمان تهران از محورهاي اصلي آموزش نقاشي ساختمان است.

گذراندن دوره‌هاي نقاشي ساختمان تهران تحت نظر افراد با تجربه بهترين پيشنهاد براي فراگيري فنون رنگ آميزي قسمت‌هاي مختلف ساختمان است. در همين راستا نقاشي ساختمان تهران بصورت حرفه‌اي توسط افراد متخصص در نقاط مختلف تهران قابل اجرا مي‌باشد.

 

تكنيك‌هاي جديد نقاشي ساختمان تهران

امروزه براي اجراي نقاشي ساختمان تهران بصورت مدرن و هماهنگي آن با با سبك‌هاي جديد دكوراسيون خصوصا در منزل تكنيك‌هاي جديدي ارائه شده است. اين سبك‌ها و تكنيك‌هاي مدرن نقاشي ساختمان تهران تمايل بيشتر افراد به استفاده از اين خدمات براي تغييرات و بازسازي منزل را به دنبال داشته است.

 

پتينه و يا زنگاري كردن يكي از روش‌ها و تكنيك‌هاي نقاشي ساختمان تهران است كه در آن نقاش با كاربرد ابزار كار نقاشي(غلطت، قلم مو،اسپري و پمپ) و انجام روش هاي خلاقانه با استفاده از رنگ هاي روغني و اكريليك اقدام به ايجاد طرح هاي هماهنگ و زيبا بر روي قسمت‌هاي مختلف ساختمان مي‌كند. روش استنسيل، مولتي كالر، متاليك، رنگ آميزي با اسفنج و ... از ديگر تكنيك‌هاي جديد نقاشي ساختمان تهران است.

 

اعمال هر كدام از اين روش‌هاي نقاشي ساختمان مدرن در تهران مستلزم به كارگيري افراد آموزش ديده در نقاشي ساختمان است. از طريق تلفن همراه خود براي ثبت سفارش در اپليكيشن "خدمت از ما" اقدام كنيد و در كوتاهترين زمان ممكن با بهترين و متخصص ترين نقاشان ساختمان در تهران در ارتباط باشيد.

 

منبع: https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1358/Home/building_painting


برچسب: خدمات نقاشي ساختمان تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۷:۰۴ توسط:sam موضوع: