بامدادستان بامدادستان .

بامدادستان

همه چيز درباره دريافت شهروندي تركيه

همه­ چيز درباره دريافت شهروندي تركيه

مقدمه

مهاجرت يكي از مقوله­هايي است كه در سال­هاي اخير بسيار مورد توجه افراد قرار گرفته است و بسياري براي رسيدن به سطح زندگي بالاتر و ايجاد تنوع در زندگي خود دست به مهاجرت مي­زنند. از اين رو بسياري از كشور­ها شرايط ويژه­اي را براي اتباع خارجي فراهم ديده­اند تا اين افراد بتوانند به آساني مهاجرت كنند.

q1_4edu.jpg

نمايي از پاسپورت و پرچم كشور تركيه

تركيه يكي از كشور­هايي است كه با توجه به قدرت اقتصادي بسيار بالا، جاذبه­هاي تاريخي متعدد و مراكز خريد به روز به يكي از توريست­پذيرترين كشور­هاي دنيا بدل گشته است كه اين نكته باعث افزايش تمايل افراد براي مهاجرت به اين كشور شده است. در اين مقاله مي­خواهيم تا در رابطه با همه­چيز درباره دريافت شهروندي تركيه صحبت كنيم. با ما همراه باشيد.­

مهاجرت به تركيه

اگر بخواهيم ليستي از زيباترين­ كشورهاي دنيا منتشر كنيم، قطعا كشور تركيه يكي از گزينه­هاي اصلي انتخابمان مي­باشد. اين كشور فراقاره­اي در بين قاره آسيا و اروپا مشترك بوده كه اين مهم، موقعيت جغرافيايي كشور تركيه را بسيار استراتژيك كرده است. همچنين نظام اقتصادي اين كشور بسيار قدرتمند است و پول اين كشور از ارزش بالايي برخوردار است.

نمايي از كشور تركيه

علاوه بر تمام موارد بالا، يكي از مواردي كه تركيه را به يكي از محبوب­ترين مقاصد براي ايرانيان تبديل مي­كند، نزديكي اين كشور به ايران است. ما ايرانيان براي سفر به تركيه نياز به اخذ ويزا نداريم و همچنين به دليل نزديكي فرهنگ و ديدگاه­هاي افراد در اين دو كشور، تركيه به يكي از مقاصد مهاجرتي محبوب براي ما ايرانيان تبديل شده است.

شرايط موردنياز شهروندي تركيه

شهروندي كشور تركيه شرايط دارد كه با رعايت آن­ها مي­توانيد به راحتي براي دريافت حق شهروندي اين كشور اقدام كنيد. از اصلي­ترين شرايط موردنياز براي اخذ اين مهم، اين است كه فرد خواهان شهروندي بايد از قدرت تشخيص كافي داشته باشند تا كاملا  نشان­ دهد كه قصد مهاجرت به كشور تركيه را دارد. همچنين براي كسب اقامت اين كشور بايد از سطح درآمد خوبي برخوردار باشيد و بتوانيد به راحتي شغل مناسبي را در اين كشور بيابيد. از ديگر شرايط موردنياز براي كسب شهروندي كشور تركيه مي­توان به سطح زبان خوب، سلامت كامل و به خطر نيانداختن امنيت ملي اشاره كرد.

مزاياي شهروندي تركيه

كسب اقامت دائم تركيه و شهروندي اين كشور بودن مزاياي بسياري دارد. از مزاياهاي اين مهم، مي­توان به موارد زير اشاره كرد.

  • امكان سفر بدون اخذ ويزا به بسياري از كشورهاي دنيا
  • دريافت بيمه
  • نيازي به حداقل اقامت نيست
  •  دريافت حق كار در تركيه بدون نياز به اخذ مجوز كار تركيه
  • اخذ حق دريافت وام
  • دريافت كارت شناسايي تركيه و بهره­مندي از بيمه
  • امكان دريافت تابعيت دوگانه. اين بند به اين معناست كه درصورت تمايل براي دريافت اقامت تركيه نيازي به انصراف از تابعيت كشور مبداء خود نداريد.
  • اجازه دريافت كرديت كارت
  • مدرن و به روز بودن اين كشور

q1_4edu.jpg

پاسپورت كشور تركيه

روش­هاي دريافت شهروندي تركيه

اخذ شهروندي تركيه راه و روش مخصوص به خود را دارد و با ديگر كشور­ها متفاوت است. اين كشور به دليل جاذبه­هاي طبيعي و تاريخي كم­نظير به يكي از توريست­پذيرترين كشور­هاي دنيا تبديل شده است. اين مهم باعث شده تا بسياري از افراد با بازديد از اين كشور به كسب شهروندي تركيه تمايل داشته باشند. به همين دليل مقامات كشور تركيه شرايطي را فراهم آورده­اند تا اتباع خارجي بتوانند با روش­­هايي در اين كشور ساكن شوند. در ادامه به معرفي برخي از اين روش­ها مي­پردازيم.

  • دريافت اقامت كاري

يكي از راه­هاي كسب شهروندي كشور تركيه، كاركردن در اين كشور است. شما مي­توانيد با كار در كشور تركيه و پرداخت ماليات حداقل به مدت پنج سال، اقامت كاري كشور تركيه را به دست بياوريد.

  • دريافت اقامت با ثبت شركت در تركيه

يكي ديگر از راه­ها كسب اقامت در تركيه ثبت شركت در اين كشور است. شما مي­توانيد با اثبات تمكن مالي، شركتي معتبر در كشور تركيه ثبت كنيد و با رد كردن بيمه حداقل به مدت پنج سال از حقوق شهروندي تركيه بهره­مند شويد.

  • سرمايه گذاري در تركيه

سرمايه­ گذاري در بانك­هاي كشور تركيه يكي ديگر از راه­هاي كسب شهروندي تركيه مي­باشد. شما مي­توانيد با سرمايه گذاري در بانك­هاي كشور تركيه به ارزش پانصد هزار دلار به مدت حداقل سه سال، از حقوق شهروندي اين كشور بهره­مند شويد.

  • خريد ملك در تركيه

يكي از راحت­ترين راه­هاي كسب اقامت و شهروندي كشور تركيه، خريد ملك در اين كشور است. طبق قوانين مهاجرتي جديد كشور تركيه شما مي­توانيد با سرمايه گذاري حداقل چهارصد هزار دلاري در املاك كشور تركيه حق و حقوق شهروندي اين كشور را دريافت كنيد. اين روش يكي از سريع­ترين راه­هاي كسب اقامت در كشور تركيه است و با استفاده از اين روش مي­توانيد در كم­تر از سه ماه پاسپورت خود را دريافت كنيد.

 

نمايي از خريد ملك در تركيه و كسب اقامت اين كشور

بهترين راه دريافت شهروندي تركيه

همانطور كه مي­دانيد يكي از بهترين و راحت­ترين راه­هاي كسب اقامت دائم كشور تركيه خريد ملك در اين كشور است. طبق آخرين قوانين مهاجرتي كشور تركيه كه در سال 2021 به ثبت رسيد، شما مي­توانيد با سرمايه گذاري و خريد خانه در تركيه به مبلغ بيش از چهارصد هزاردلار براي اخذ شهروندي تركيه اقدام كنيد.

 

نمايي از كسب افامت تركيه با خريد ملك در اين كشور

البته لازم به ذكر است كه بسياري از افراد نمي­توانند بدون كمك يك شخص آگاه در اين مسير بسيار سخت به موفقيت برسند. به همين دليل افرادي كه مي­خواهند با خريد ملك در تركيه اقامت اين كشور را به دست بياورند، بايد از كمك فردي آگاه و كاربلد استفاده كنند. HB Group كه يكي از شركت­هاي معتبر خريد ملك در استانبول است، با معرفي بهترين پروژه­هاي فعال در استانبول شما را در اين مسير همراهي مي­كند.

در سال­هاي اخير HB Group با استفاده از تجربه و ارتباطات خود توانسته است با دريافت اقامت براي بسياري از متقاضيان، رضايت را براي افراد به ارمغان بياورد. شما مي­توانيد همين الان با برقراري تماس با مشاوران كاربلد و حاذق HB Group از مشاوره­هاي دقيق اين افراد بهره­مند شويد.

با HB Group مطمئن سرمايه گذاري كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۵۰:۱۱ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :