بامدادستان بامدادستان .

بامدادستان

تلاش براي همسان سازي حقوق اعضاي هيات علمي از سال آينده از تغييرات در كنكور 1400 استقبال مي كنيم

تلاش براي همسان سازي حقوق اعضاي هيات علمي از سال آينده از تغييرات در كنكور ???? استقبال مي كنيم

وزير علوم با تاكيد براينكه اميدواريم تا سال ???? تغييراتي در كنكور ايجاد شود، گفت: كار كارشناسي براي تغيير برخي بندهاي برگزاري كنكور در حال انجام است و وزارت علوم از هر تصميمي در اين زمينه توسط شوراي عالي انقلاب فرهنگي گرفته شود استقبال مي كند.

به گزارش ايسنا، دكتر منصور غلامي در نشست خبري كه امروز در ساختمان مركزي وزارت علوم برگزار شد، در خصوص آخرين وضعيت تغيير يا حذف كنكور گفت: تغيير در روش برگزاري كنكور در برنامه ها وجود دارد و كار كارشناسي آن در وزارت علوم انجام شده است.در اين زمينه لايحه اي به شوراي عالي انقلاب فرهنگي داده شده است و چندين جلسه مرتبط در ستاد نقشه جامع علمي كشور و شوراي اسلامي شدن دانشگاه ها برگزار شد و هم اكنون اقدامات كارشناسي روي برخي از بندهاي اين لايحه ادامه دارد.
وي در ادامه با بيان اينكه  ?? درصد رشته ها بر اساس بررسي سوابق تحصيلي دانشجو مي پذيرند، افزود: اكنون مسأله اصلي ?? درصد رشته ها است كه داوطلب زياد دارند و ?? درصد داوطلباني كه در ?? درصد رشته ها رقابت مي كنند.
وزير علوم اظهار كرد: چون رقابت فشرده است بايد كار دقيق تري صورت گيرد. دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي هم اعلام كرد كه اميدوار به تغيير كنكور در سال ???? است و وزارت علوم هم از اين اقدام استقبال مي كند.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۶:۰۶ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :