بامدادستان بامدادستان .

بامدادستان

چگونه ماساژ به لاغري كمك مي كند

ماساژ لاغري امروزه به يكي از روش هاي عامه پسند براي لاغري تبديل شده است و در عين حال يك ورزش نيز محسوب مي شود. براي بسياري از افراد كاملا لذت بخش است خدمات ماساژ با تمام فوايدي كه به همراه دارد را دريافت كنند و در عين حال به كاهش وزن و لاغري دست يابند.

اما آيا اين روش راهكار مناسبي براي لاغري است؟ چگونه بايد آنرا انجام داد تا نتيجه مطلوبي را براي كاهش وزن به همراه داشته باشد؟

مجله ورزش و زيبايي ماوراي سلامت را براي به دست آوردن جامع ترين دانش در اين حوزه به ياد داشته باشيد.

مقدمه اي بر ماساژ لاغري

ماساژ لاغري يكي از راه هاي ارائه شده توسط متخصصان در زمينه لاغري موضعي است كه امروزه بسيار پرطرفدار شده است. اين نوع از لاغري موضعي به دليل غير تهاجمي و بي خطر بودن، در بين كساني كه به دنبال لاغري به خصوص لاغري موضعي هستند، موضع فعالي دارد.

مطالب مرتبط با ماساژ لاغري

ماساژ لاغري علاوه بر لاغري موضعي به بهبود وضعيت سلوليت ها نيز مي پردازد. مسئله ديگري كه درباره اين نوع به خصوص از لاغري موضعي مطرح مي شود اين است كه ماساژ لاغري چه كاري انجام ميدهد يا چه معجزه اي دارد كه انواع رژيم ها و ورزش كردن از آن برخوردار نيستند.

براي پاسخ به اين مسئله بايد عرض كنم كه لاغري با استفاده از ماساژ يك معجزه نيست و در برخي از وب سايت ها درباره اثرات آن مبالغه ميشود. از طرفي ماساژ لاغري در كنار ورزش براي لاغري، تاثير بيشتري خواهد داشت.

بايد عرض كنم كه افراد مختلف، ويژگي هاي بدني مختلفي دارند و بازخورد هر كسي در برابر روش هاي مختلف لاغري متفاوت خواهد بود.

ماساژ لاغري چه تفاوتي با ماساژ هاي ديگر دارد؟

در اين جا بايد عرض كنم كه ماساژ لاغري و تكنيك هاي آن با ديگر انواع ماساژ فرق چنداني ندارد. اما در ماساژ لاغري تمركز فرد ماساژ دهنده بر روي نقاط مورد نظر براي لاغري است تا با افزايش خون رساني به اين بخش ها به كم كردن چربي تجمع يافته در اين ناحيه كمك كند.

تكنيك هاي ماساژ لاغري

هر نوع از ماساژ، در واقع شاخه اختصاصي شده مجموعه اي از تكنيك هاي ماساژ مادر يا اوليه (حركت هاي سراندن، مالش دادن، ورز دادن و ضربه زدن) است. در ماساژ لاغري هم از اين تكنيك هاي اوليه استفاده مي شود ولي تمركز آنها بر روي نقاط مورد نظر است.

 

1. حركت سراندن يا افلوراژ

اين حركت به عنوان مقدمه ماساژ لاغري شناخته ميشود. در اين حركت كف دست ها در يك جهت سُرانده ميشود و در هنگام بازگشت به نقطه آغاز كمي فشار سطحي وارد ميشود. در حركت سراندن گردش خون موضعي بالا مي رود و نقاط مورد نظر براي تكنيك هاي بعدي آماده مي شوند.

 

2. حركت مالش دادن

در اين حركت كف دست در طول ماهيچه مورد نظر به صورت طولي حركت ميكند و در واقع اصطكاك، باعث گرم شدن ناحيه و بالا رفتن جريان خون موضع ميشود.

 

3. حركت ورز دادن

اين حركت معمولا بر روي نشيمنگاه، بالاي پاها و مناطق با حجم عضلات بالا انجام مي شود. اين تكنيك شامل فشرده كردن سپس رها كردن عضلات ميشود و در نهايت باعث بالا رفتن جريان خون موضعي، گرم شدن بافت ها و بالاخره افزايش خاصيت ارتجاعي عضلات مي شود.

 

4. حركت ضربه زدن

اين حركت شامل ساطوري زدن و نيشگون گرفته است. در هر دو اين حركات ضربه باعث واكنش ماهيچه ميشود. اين نوع از حركت در ماساژ لاغري كاربرد چنداني ندارد و معمولا براي انواع ديگر ماساژ استفاده ميشود.

مراحل ماساژ لاغري براي قسمت هاي مختلف

مانند هر ماساژ ديگري، ماساژ لاغري هم مستلزم تمهيدات اوليه اي است كه مي توان از اين تمهيدات به آماده سازي اتاق ماساژ، تهيه تشك و ملحفه هاي تميز و سفيد رنگ، استفاده از عطر و عود براي خوشبو كردن فضا، موسيقي آرامش بخش و روغن هاي گياهي اشاره كرد. پس از آماده سازي فضا،  بر روي ماساژ ناحيه مورد درخواست تمركز ميشود.

آموزش ماساژ لاغري پهلو و شكم

در اين ماساژ پس از دراز كشيدن فرد به صورت طاق باز(به پشت) كار آغاز ميشود. ابتدا دست هاي خود را چرب كنيد و با استفاده از كف دست و سر انگشتان (حركت سُراندن) از پهلو ها به سمت ناف حركت ميكنيم. اين حركت را براي 4 تا 5 دقيقه در جهات مختلف انجام دهيد.

  • سخت ترين قسمتي از بدن كه لاغري آن به تلاش فراواني نياز دارد، شكم و پهلوها هستند. اما براي اين موضوع راهكارهاي متعدد و موثري وجود دارد كه مي توان از آنها بهره گرفت. براي اين منظور پيشنهاد مي كنيم به مقاله لاغري شكم و پهلو بدون ورزش فقط با 3 راهبرد موثر مراجعه كنيد تا راهكارهاي موثري را در اختيارتان قرار دهد.

ماساژ لاغري براي ران ها

اين ماساژ به اين صورت است كه فرد بايد به پهلو دراز بكشد و با دست چرب شده با روغن، از بالاي ران (پايين تر از مفصل لگن) به طرف پايين (تا زانو) با فشار متناسب كشيده شود. سپس اين حركت را براي پاي ديگر بايد تكرار كرد. زمان ماساژ براي هر پا بين 3 تا 5 دقيقه است. اين حركت به ويژه براي از بين بردن سلوليت هاي ناحيه ران بسيار مفيد است.

ماساژ لاغري براي بازو ها

در بانوان يكي از محل هاي تجمع چربي بازو ها هستند. براي از بين بردن و كم كردن چربي هاي اين ناحيه از ماساژ دوراني همراه با روغن ماساژ ميتوان بهره برد. اين ماساژ به نوبت به مدت 3 تا 5 دقيقه براي هر كدام از دست ها انجام ميشود.

موارد استفاده از ماساژ لاغري

به طور كلي ماساژ لاغري براي كساني كه دچار بيماري هاي مانند آرتروز كه درگير كننده مفاصل است ورزش كردن براي آنان دشوار است، توصيه ميشود. اين روش كاهش سايز براي كم كردن چربي شكم براي بعد از زايمان كه ورزش كردن امكان پذير نيست كاربرد بسيار مفيدي دارد.

به طور كلي به افرادي كه سالم هستند و توانايي استفاده از ديگر راه هاي لاغري را دارند پيشنهاد ميشود از ماساژ لاغري در كنار ساير روش هاي لاغري مانند استفاده از دستگاه هاي لاغري، ورزش، استفاده از رژيم هاي لاغري و قرص هاي لاغري بهره ببرند.

ماساژ لاغري در واقع كار دستگاه هاي لاغري را انجام ميدهد ولي سرعت عملكرد ماساژ لاغري بسيار پايين تر از دستگاه لاغري است.

چند جلسه ماساژ لاغري مناسب است؟

به طور كلي افراد با هم متفاوت هستند و طبيعت متفاوتي دارند حتي اگر قد و وزن يكساني داشته باشند. آب و هواي محل تولد، شرايط زندگي و عادات غذايي كه هر فرد دارد به مرور زمان طبيعت يك آن را تعيين ميكند.

به طور كلي براي 2 تا 3 جلسه در هفته استفاده از ماساژ لاغري پيشنهاد مي شود و در طي بازخورد بدن فرد نسبت به ماساژ، تعداد جلسات كم ميشود يا افزايش داده ميشود.

بهتر است تعداد جلسات از 2 تا 3 جلسه در هفته بيشتر نشود؛ چون ممكن است باعث خستگي بدن شود و يا منجر به عادت كردن بدن به شرايط جديد شود و ماساژ لاغري اثر خود را از دست بدهد.

نكاتي كه بايد براي ماساژ لاغري در نظر داشت

 

با توجه به اينكه اكثر افراد براي ماساژ لاغري قسمت هاي مختلف بدن و به ويژه لاغري شكم اقدام مي كنند لازم است تا نكاتي را در رابطه با انجام ماساژ در نظر داشت. به موارد زير براي قبل و بعد از ماساژ لاغري توجه كنيد:

  • در صورت احساس درد در قسمتي از بدن حتما بايد آنرا به ماساژور اطلاع دهيد.
  • دردهاي شكمي براي انجام ماساژ لاغري شكم بايد جدي گرفته شوند.
  • وجود هر گونه لخته خون در پاها، بيماري هاي قلبي و همينطور كليوي بايد به ماساژ دهنده اطلاع داده شود.
  • مواردي از قبيل فشار خون، پوكي استخوان و التهابات بدني نيز بهتر است براي پيشگيري از مشكلات جدي در نظر گرفته شوند.
  • انجام ماساژ روي نواحي سرطاني و داراي تومور ممنوع است و به ويژه اگر سرطان به شكل سرطان غدد لنفاوي باشد و احتمال انتقال آن به ساير نقاط وجود داشته باشد.
  • انجام ماساژ براي قسمت هايي از بدن كه با عفونت همراه هستند ممنوع است و ممكن است باعث سرايت عفونت به ساير قسمت ها شود.
  • بهتر است به هيچ وجه بعد از صرف غذا ماساژ انجام نشود.

 

سخن پاياني

به طور كلي ماساژ لاغري به تنهايي براي گرفتن نتيجه بهتر توصيه نميشود. در كنار ماساژ بهتر است تمرينات سبك ورزشي هم انجام شود. ماساژ به تنهايي براي افرادي كه به دليل ناتواني جسمي و بيماري قادر به ورزش كردن نيستند، پيشنهاد ميشود. قطعا عالي ترين روش، ورزش براي لاغري شكم مي باشد و اين حركات هوازي براي لاغري در اندازه توان فرد بايد انجام گيرند.

بهتر است براي ماساژ دادن از روغن هاي گياهي مرغوب استفاده شود. بهترين روغن براي ماساژ لاغري، روغن هاي با طبيعت گرم مانند روغن كنجد، زيتون، بادام تلخ و شيرين توصيه ميشود. اگر هدف از ماساژ لاغري و تسكين دردهايي مانند دردهاي آرتروزي است بهتر است از روغن هاي تركيبي كه خاصيت تسكين دهندگي دارند استفاده شود. از اين دست روغن هاي ميتوان به روغن سياهدانه با پايه روغن زيتون اشاره كرد كه براي تسكين درد هاي آرتروزي بسيار مفيد است.

 

 

 

https://list.ly/tobimetz3/lists

https://letterboxd.com/TobiMetz3/

https://www.bitsdujour.com/profiles/ISIp1c

https://devpost.com/tobimetz3

https://www.mapleprimes.com/users/TobiMetz3

https://logopond.com/TobiMetz3/profile/571947/?filter=&page=

https://www.misterpoll.com/users/4921815

https://www.wattpad.com/user/TobiMetz3

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۵:۰۵ توسط:sam موضوع:

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران

 

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران

يك وكيل پايه يك دادگستري براي اينكه اعتبار كافي داشته باشد و بتواند به خوبي پرونده حقوقي شما را پيگيري كند، بايد ويژگي‌هاي خاصي داشته باشد. در واقع ويژگي‌هاي وكيل است كه مي‌تواند به حل مشكل شما كمك كند. برخي از ويژگي‌هاي بهترين وكيل پايه يك دادگستري شامل: نظم و انضباط در امور جاري، آراستگي ظاهري و كاريزمايي كه از يك وكيل پايه يك انتظار مي‌رود. شجاعت و اقتدار كافي براي رسيدگي به پرونده‌هاي قضايي حساس يك وكيل خوب هميشه از آزادي، آبرو، مال و جان موكل خود دفاع مي‌كند و سعي در احقاق حق او دارد. رعايت ادب و حسن رفتار و گفتار در برابر مراجع قضايي و موكل تسلط كامل بر تمام قوانين و جديدترين لوايح و مصوبات فن باين قوي، استدلال و هوش بالا براي قانع كردن تمام افراد مربوط به دعوا

مفهوم بطلان و انحلال قرارداد و تفاوت آنها:

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران ، مي تواند در حوزه هاي مختلف حقوقي و ملكي ، كيفري ابقه فعاليت داشته باشد و از آنجائيكه در تهران با تعداد و تنوع زياد پرونده هاي مختلف قضائي رو به رو هستيم ، يك وكيل در تهران مي تواند به وكيل باتجربه اي تبديل شود كه در كنار داشتن علم حقوقي ، با اطلاع از رويه قضائي دادگاه هاي تهران نيز بهتر بتواند به دفاع از حقوق موكلين خود بپردازد .

 

در تهران وكلاي زيادي مشغول فعاليت در زمينه‌هاي حقوقي مختلف هستند و تشخيص بهترين آنها تا حد زيادي با استفاده از راه‌حل‌هايي كه ذكر كرديم ممكن است. يكي از بهترين راه‌حل‌ها براي انتخاب بهترين وكيل پايه يك دادگستري تهران مراجعه به موسسات حقوقي است. اين موسسات در هر مورد چندين گزينه به شما پيشنهاد مي‌كنند و انتخاب وكيل را با توجه به هزينه مورد نظر شما معرفي مي‌كنند. موسسه حقوقي ميعاد عدالت يكي از معتبر‌ترين موسسات حقوقي در ايران است كه با بهترين وكلاي تهران همكاري مي‌كند. اين موسسه با موفقيت بيش از 80 درصدي در پرونده‌هاي خود اعتبار بالايي دارد و رضايت موكلان را تا بيشترين حد خود كسب كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۰:۲۷ توسط:sam موضوع:

همه چيز درباره دريافت شهروندي تركيه

همه­ چيز درباره دريافت شهروندي تركيه

مقدمه

مهاجرت يكي از مقوله­هايي است كه در سال­هاي اخير بسيار مورد توجه افراد قرار گرفته است و بسياري براي رسيدن به سطح زندگي بالاتر و ايجاد تنوع در زندگي خود دست به مهاجرت مي­زنند. از اين رو بسياري از كشور­ها شرايط ويژه­اي را براي اتباع خارجي فراهم ديده­اند تا اين افراد بتوانند به آساني مهاجرت كنند.

q1_4edu.jpg

نمايي از پاسپورت و پرچم كشور تركيه

تركيه يكي از كشور­هايي است كه با توجه به قدرت اقتصادي بسيار بالا، جاذبه­هاي تاريخي متعدد و مراكز خريد به روز به يكي از توريست­پذيرترين كشور­هاي دنيا بدل گشته است كه اين نكته باعث افزايش تمايل افراد براي مهاجرت به اين كشور شده است. در اين مقاله مي­خواهيم تا در رابطه با همه­چيز درباره دريافت شهروندي تركيه صحبت كنيم. با ما همراه باشيد.­

مهاجرت به تركيه

اگر بخواهيم ليستي از زيباترين­ كشورهاي دنيا منتشر كنيم، قطعا كشور تركيه يكي از گزينه­هاي اصلي انتخابمان مي­باشد. اين كشور فراقاره­اي در بين قاره آسيا و اروپا مشترك بوده كه اين مهم، موقعيت جغرافيايي كشور تركيه را بسيار استراتژيك كرده است. همچنين نظام اقتصادي اين كشور بسيار قدرتمند است و پول اين كشور از ارزش بالايي برخوردار است.

نمايي از كشور تركيه

علاوه بر تمام موارد بالا، يكي از مواردي كه تركيه را به يكي از محبوب­ترين مقاصد براي ايرانيان تبديل مي­كند، نزديكي اين كشور به ايران است. ما ايرانيان براي سفر به تركيه نياز به اخذ ويزا نداريم و همچنين به دليل نزديكي فرهنگ و ديدگاه­هاي افراد در اين دو كشور، تركيه به يكي از مقاصد مهاجرتي محبوب براي ما ايرانيان تبديل شده است.

شرايط موردنياز شهروندي تركيه

شهروندي كشور تركيه شرايط دارد كه با رعايت آن­ها مي­توانيد به راحتي براي دريافت حق شهروندي اين كشور اقدام كنيد. از اصلي­ترين شرايط موردنياز براي اخذ اين مهم، اين است كه فرد خواهان شهروندي بايد از قدرت تشخيص كافي داشته باشند تا كاملا  نشان­ دهد كه قصد مهاجرت به كشور تركيه را دارد. همچنين براي كسب اقامت اين كشور بايد از سطح درآمد خوبي برخوردار باشيد و بتوانيد به راحتي شغل مناسبي را در اين كشور بيابيد. از ديگر شرايط موردنياز براي كسب شهروندي كشور تركيه مي­توان به سطح زبان خوب، سلامت كامل و به خطر نيانداختن امنيت ملي اشاره كرد.

مزاياي شهروندي تركيه

كسب اقامت دائم تركيه و شهروندي اين كشور بودن مزاياي بسياري دارد. از مزاياهاي اين مهم، مي­توان به موارد زير اشاره كرد.

  • امكان سفر بدون اخذ ويزا به بسياري از كشورهاي دنيا
  • دريافت بيمه
  • نيازي به حداقل اقامت نيست
  •  دريافت حق كار در تركيه بدون نياز به اخذ مجوز كار تركيه
  • اخذ حق دريافت وام
  • دريافت كارت شناسايي تركيه و بهره­مندي از بيمه
  • امكان دريافت تابعيت دوگانه. اين بند به اين معناست كه درصورت تمايل براي دريافت اقامت تركيه نيازي به انصراف از تابعيت كشور مبداء خود نداريد.
  • اجازه دريافت كرديت كارت
  • مدرن و به روز بودن اين كشور

q1_4edu.jpg

پاسپورت كشور تركيه

روش­هاي دريافت شهروندي تركيه

اخذ شهروندي تركيه راه و روش مخصوص به خود را دارد و با ديگر كشور­ها متفاوت است. اين كشور به دليل جاذبه­هاي طبيعي و تاريخي كم­نظير به يكي از توريست­پذيرترين كشور­هاي دنيا تبديل شده است. اين مهم باعث شده تا بسياري از افراد با بازديد از اين كشور به كسب شهروندي تركيه تمايل داشته باشند. به همين دليل مقامات كشور تركيه شرايطي را فراهم آورده­اند تا اتباع خارجي بتوانند با روش­­هايي در اين كشور ساكن شوند. در ادامه به معرفي برخي از اين روش­ها مي­پردازيم.

  • دريافت اقامت كاري

يكي از راه­هاي كسب شهروندي كشور تركيه، كاركردن در اين كشور است. شما مي­توانيد با كار در كشور تركيه و پرداخت ماليات حداقل به مدت پنج سال، اقامت كاري كشور تركيه را به دست بياوريد.

  • دريافت اقامت با ثبت شركت در تركيه

يكي ديگر از راه­ها كسب اقامت در تركيه ثبت شركت در اين كشور است. شما مي­توانيد با اثبات تمكن مالي، شركتي معتبر در كشور تركيه ثبت كنيد و با رد كردن بيمه حداقل به مدت پنج سال از حقوق شهروندي تركيه بهره­مند شويد.

  • سرمايه گذاري در تركيه

سرمايه­ گذاري در بانك­هاي كشور تركيه يكي ديگر از راه­هاي كسب شهروندي تركيه مي­باشد. شما مي­توانيد با سرمايه گذاري در بانك­هاي كشور تركيه به ارزش پانصد هزار دلار به مدت حداقل سه سال، از حقوق شهروندي اين كشور بهره­مند شويد.

  • خريد ملك در تركيه

يكي از راحت­ترين راه­هاي كسب اقامت و شهروندي كشور تركيه، خريد ملك در اين كشور است. طبق قوانين مهاجرتي جديد كشور تركيه شما مي­توانيد با سرمايه گذاري حداقل چهارصد هزار دلاري در املاك كشور تركيه حق و حقوق شهروندي اين كشور را دريافت كنيد. اين روش يكي از سريع­ترين راه­هاي كسب اقامت در كشور تركيه است و با استفاده از اين روش مي­توانيد در كم­تر از سه ماه پاسپورت خود را دريافت كنيد.

 

نمايي از خريد ملك در تركيه و كسب اقامت اين كشور

بهترين راه دريافت شهروندي تركيه

همانطور كه مي­دانيد يكي از بهترين و راحت­ترين راه­هاي كسب اقامت دائم كشور تركيه خريد ملك در اين كشور است. طبق آخرين قوانين مهاجرتي كشور تركيه كه در سال 2021 به ثبت رسيد، شما مي­توانيد با سرمايه گذاري و خريد خانه در تركيه به مبلغ بيش از چهارصد هزاردلار براي اخذ شهروندي تركيه اقدام كنيد.

 

نمايي از كسب افامت تركيه با خريد ملك در اين كشور

البته لازم به ذكر است كه بسياري از افراد نمي­توانند بدون كمك يك شخص آگاه در اين مسير بسيار سخت به موفقيت برسند. به همين دليل افرادي كه مي­خواهند با خريد ملك در تركيه اقامت اين كشور را به دست بياورند، بايد از كمك فردي آگاه و كاربلد استفاده كنند. HB Group كه يكي از شركت­هاي معتبر خريد ملك در استانبول است، با معرفي بهترين پروژه­هاي فعال در استانبول شما را در اين مسير همراهي مي­كند.

در سال­هاي اخير HB Group با استفاده از تجربه و ارتباطات خود توانسته است با دريافت اقامت براي بسياري از متقاضيان، رضايت را براي افراد به ارمغان بياورد. شما مي­توانيد همين الان با برقراري تماس با مشاوران كاربلد و حاذق HB Group از مشاوره­هاي دقيق اين افراد بهره­مند شويد.

با HB Group مطمئن سرمايه گذاري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۵۰:۱۱ توسط:sam موضوع:

چسب بتن براي سراميك در بازار و خريد با قيمت عمده

چسب بتن براي سراميك در بازار و خريد با قيمت عمده

 

نيت انسان براي ساخت خانه و يا انواع ساختمان در زندگي خود، از همان آغاز چه بوده؟ دوري از مخاطرات طبيعي و غيرطبيعي، ساختمان ها محلي براي آرامش و زندگي استراحت دوري از بيماري، گزند حيوانات و... بوده است. به همين علت نيز محل آرامش و زندگي كه افراد براي خود ساخته و انتخاب مي كنند. بايد آن محل هم به خودي خود امن باشد.

فاكتورهاي امن بودن يك ساختمان مربوط به اصول ساخت، متريال و مراقبت هاي پس از آن است. اگر هر سه مورد به كل، اصولي و استاندارد رعايت نشود. امنيت آن را دچار اختلال مي كند. به همين علت نيز از بتن، ميلگرد و آهن براي اسكلت اوليه آن استفاده مي كنند.

بتن يك ماده كاملا انعطاف پذير است كه با تركيب آب و سيمان به دست مي آيد. يك جسم و ماده سخت، مقاوم، ضد حريق، ضد زنگ، انعطاف پذير و بسيار پر كاربرد در ساخت انواع سازه بوده و هست.

به دليل وجود تمام اين ويژگي ها اين متريال به پركاربرد ترين متريال در ساختمان سازي و معماري در دنيا تبديل شده است. به شكلي كه از بتن در سد سازي، ساخت تونل هاي فضلاب و ... استفاده مي كنند. تنها مشكل بتن و سيمان ضعف در برابر آب و رطوبت است. چرا كه رطوبت را جذب مي كند. رطوبت نيز به شكل طبيعي در محيط موجود است.

نمي توان آن را حذف كرد. اين دليل به ميان آمدن بحث عايق بندي و جلوگيري از نفوذ رطوبت است. يكي از متريال پر كاربرد در ساخت ساختمان ها، انواع سراميك و كاشي و سنگ هستند. تركيبات و بافت اين مصالح به گونه اي است كه رطوبت هوا و خاك به داخل آن ها نفوذ نمي كند.

اين مصالح كه به قطعه هاي كوچ هم اندازه تبديل مي شوند. بايد با ماده اي در كنار هم روي سطح بچسبند.

ولي در روش هاي سنتي شروع به عايق بندي بتن توسط ملات و خود سيمان كردند. پس از مدتي اين عايق بندي ها دچار فرسودگي و سپس منجربه نفوذ رطوبت مي شد. به همين علت نيز عواقبي مانند تخريب و نشست ساختمان را مشاهده مي كردند.

اما ديگر امروزه انواع چسب هاي بتن كاشي، سراميك و درزگير براي عايق بندي اصولي، توسط شركت ها و توليد كنندگان ايراني و خارجي ساخته مي شود. اين نوع آب بندي و درزگيري بدون مشكلات اوليه سيمان و ملات، كار خود را به خوبي به اتمام مي رساند. ديگر نيازي به نگراني پس از آن نيست.

كافي است اول براي آب بندي از چسب بتن براي سراميك ها نيز از چسب مخصوص عايق بندي استفاده كنيد. ديگر نيازي به ملات و سيمان هم نيست.

چسب بتن براي كاشي

چسب كاشي و سراميك به شكل كلي در چند رنگ بي رنگ، سفيد و سياه موجود هستند. دو نوع دارد كه شامل چسب خميري و چسب پودري مي شود. هر يك با توجه به مسائل مختلف متفاوت عمل مي كنند.

چسب خميري و ويژگي هاي آن شامل:

  • سبك و بدون وزن زياد
  • قدرت چسبنديگي بالا
  • عايق بندي صددرصدي
  • نفوذ به داخل درزها
  • مقاومت بسيار بالا
  • ضد آب
  • ضد حريق
  • مقاومت در برابر فشار
  • مقاوم در تغييرات دمايي
  • مقاوم در مقابل فرودگي
  • مقاوم در برابر مواد شوينده اسيدي و بازي و شيميايي

چسب پودري و ويژگي هاي آن شامل:

  • پودري بر پايه سيمان و رزين
  • چسبندگي بسيار بالا
  • نفوذ به داخل درزها به خوبي
  • عايق بندي كامل و بدون شك
  • مقاوم در برابر رطوبت و هوازدگي
  • پسبندگي بسيار بالا برابر رطوبت زياد
  • سرعت خشك شدن بالا
  • كم هزينه تر

حال شما كافي است. كه نياز خود را بشناسيد تا بتوانيد به خوبي انتخاب كنيد. ولي حتما براي بتن چسب بتن براي سراميك و كاشي نيز اين چسب ها را استفاده كنيد.

چسب بتن در كاشي كاري

با توجه به گفته هاي بالا براي محافظت بتن، انواع سراميك ها استفاده مي شوند. كاشي نوعي سراميك بوده كه بيشتر براي ديوار و قسمت هاي مرطوب ساختمان استفاده مي كنند. قسمت هايي مانند آشپزخانه، حمام، سرويس بهداشتي، استخر، حوض، حياط، كه رطوبت ناخاسته در آنجا وجود دارد. كاشي از نفوذ رطوبت جلوگيري مي كند.

ولي با عايق بندي درست زير و شيار درزها، اين اتفاق امكان پذير است. ديگر از روش هاي سنتي براي عايق بندي مصالح استفاده نمي كنيم. اين روش ها عايق بندي صددرصدي انجام نمي دهند. خيال شما را از بابت نبود رطوبت در پايه و اساس ساختمانتان راحت نمي كند. پس از چسب كاشي و سراميك استفاده مي كنند.

به شكل كلي كاشي كاري بايد از لحاظ چينش درست و عايق بندي اصولي برخوردار باشد. چون هم روي ظاهر و هم روي كيفيت محافظت آن تاثر مي گذارد. هرچه چينش نامرتب تري داشته باشيد از چسب بيشتري بايد استفاده كنيد. از همين روي نفوذ رطوبت بسيار راحت تر مي شود. كاشي كاري درست را جدي بگيريد.

چسب بتن سراميك

تمام ويژگي هاي چسب هاي عايق بندي را توضيح داديم. براي عايق بندي بتن ابتدا از چسب بتن براي سراميك و كاشي هاي محافظ آن نيز بايد از چسب هاي عايق بندي پودري و خميري استفاده كنيم. قبل از تهيه بايد نياز خود را بشناسيد.

از سراميك به دليل استفاده در كف فضاي داخلي، سرويس بهداشتي، حمام و نماي بيرون استفاده مي شود. در معرض رطوبت بسيار بيشتري قرار مي گيرد. به همين دليل نيز از چسب بسيار قوي براي درزگيري آن بايد استفاده شود.

به شكل كلي چسب هاي خميري كه نوعي چسب عايق بندي محسوب مي شود. يك چسب كاملا سبك است. به شكلي كه در نماي داخلي و خارجي ساختمان هاي بلند و برج ها مورد استفاده قرار مي گيرد. چرا كه خود وزني اضافه بر روي ساختمان نيست.

چسب پودري نيز كاملا مناسب براي مكان هايي با رطوبت بسيار بالا بوده، از آن براي درزبندي و چسباندن كاشي و سراميك هاي استخر، منابع و مخازن آب و حمام استفاده مي كنند. به شكلي كه اول از چسب بتن براي سراميك و كاشي ها نيز از اين چسب درزگيري استفاده مي كنند.

با انجام اين پروسه از عايق بندي كه انجام داده ايد كاملا مطوئن هستيد. تبديل به چالش و نگرانيتان نمي شود.

چسب بتن كاشي

در ديوار آشپزخانه لوله هاي آب وجود دارند. در حمام و سرويس بهداشتي رطوبت و ميزان آب شديد، در استخر ها آب مستقيم، كه عواملي تخريب كننده هستند.

در ساخت سازه اول بتن استفاده مي كنند. عمل عايق بندي بتن را در وحل? اول توسط چسب بتن براي سراميك و كاشي هاي استفاده شده عايق بندي با چسب هاي پودري و يا خميري انجام مي شود. حال انتخاب چسب مورد نيازتان با شماست.

به شكل كلي چسب پودري را به اسم چسب كاشي مي شناسند. اين چسب تركيباتي بر پايه سيمان و رزين داشته، به دليل شكل پودريش با آب تركيب مي شود. سرعت بالاي خشك شدن آن نيز به اتمام سرعتيِ پروژه شما كمك مي كند.

چسب خميري ولي به علت سبكي، بيشتر مناسب نماي ساختمان است. چرا كه با رنگ هاي مختلفي كه دارد. زيبايي را با توجه به سنگ و سراميك ها حفظ مي كند. اين چسب آماده بوده و به شكل مستقيم قابل استفاده است و نيازي به تشريفات ويژه اي ندارد. اما مشكل، سرعت كم خشك شدن 72 ساعته آن خواهد بود.

چسب بتن و كاشي

تمام توضيحات ويژگي هاي چسب درزگيري و عايق بندي را نام برديم. اين چسب البت فقط براي كاشي و سراميك استفاده نمي شود:

  • براي چسباندن بتن
  • چسباندن شيشه روي سطح صاف
  • چسباندن چوب
  • چسباندن انواع سراميك كاشي موزائيك و سنگ

اين چسب ها بسيار كاربردي و به صرفه هستند. فقط كافي است كه شما نياز خود را بشناسيد. براي استفاده ازآن ها بهتر خواهد شد، سطح زيري را كه قطعا از سيمان و بتن ساخته شده. عايق بندي اصولي با چسب بتن براي سراميك ها از اين چسب ها استفاده كنيد.

توجه به، هر چيزي را بهر كاري ساختند اهميت بسياري دارد. در بتن و سيمان براي عايق بندي و چسباندن يا همان آب بندي خودمان، از چسب بتن براي سراميك كاشي و انواع سنگ ها از چسب هاي عايق بندي استفاده مي كنيم.

در ضمن براي استفاده از اين چسب ها، نيازي به تخريب متريال اوليه كه بستر نفوذ بوده اند نيست. متريالي كه شامل سراميك كاشي و موزائك و انواع سنگ، ايزوگام قيركشي و ... مي شود. به همين علت با اين چسب ها نيازي به هزينه تخريب نداريد. چون تخريب امري پرهزينه و زمان بر است. هيچ فردي علاقه به اين اتفاق ندارد.

قيمت چسب بتن كاشي

در تمام اين سطرها اهميت عايق بندي اصولي و چسب بتن براي سراميك هاي لايه رويي را بازگو كرديم. تمام اين علت ها موجب شده، اين متريال به تدريج تبديل به يك متريال جدانشدني از ساختمان سازي و معماري بشود.

چه بسا انواع چسب صنعتي در حال حاضر از اهميت بسياري برخوردار هستند. نه تنها در ساختمان سازي بلكه در سد سازي، منابع آب بتني و هركجايي كه پاي ديوار و بتن درميان باشد از چسب بتن براي سراميك ها و سنگ ها نيز از چسب هاي عايق بندي معروف استفاده مي كنيم. به همين علت هم امروزه بسياري از برندها و شركت ها دست به توليد و ساخت اين محصول حياتي براي انواع سازه ها زده اند.

مجموعه ما نيز با برند ياپيش چسب در پي راه برطرف كردن نيازي از وطن و هموطنان خود اين محصول را توليد مي كند. چرا كه اين محصول امنيت شما را تاجايي تامين مي كند. متريالي كه توسط متخصصان مجموعه ساخته شده و شما نيز با كمك گرفتن از مشاوران ما بهترين نوع چسب صنعتي را با توجه به نياز خود تهيه مي كنيد.

برند ما با تضمين كيفيت و قيمت در كنار يكديگر، به دنبال برچسب اعتماد تمام خريداران و مخاطبان است. با ياپيش چسب كم هزينه، بهينه و در آرامش خاطر كامل، با خانواده و همكاران خود، در بستري امن بدون هيچ خطري زندگي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۴:۴۸ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۵:۰۰ توسط:sam موضوع: