بامدادستان بامدادستان .

بامدادستان

برنامه‌ريزي ژاپني‌ها براي ايجاد نخستين بارش شهابي مصنوعي

برنامه‌ريزي ژاپني‌ها براي ايجاد نخستين بارش شهابي مصنوعي

 

دكتر لنا اوكاجيما، مدير اجرايي و پايه‌گذار شركت فضايي «اِي‌ال‌اي»، مي‌گويد كه در نظر دارد با انجام يك نمايش بارش شهابي رنگارنگ و شگفت‌انگيز در آسمان شب، الهام‌بخش شگفتي و كنجكاوي علمي باشد و همچنين اميدوار است كه با اين كار، داده‌هاي مهم جوي را كه در مقابله با تغييرات اقليمي به بشر كمك مي‌‌كنند، گردآوري كند.

شركت فضايي «اِي‌ال‌اي» مستقر در توكيو اعلام كرده كه در حال برنامه‌ريزي براي ايجاد نخستين بارش شهابي مصنوعي در جهان در سال ???? است. در اين پروژه كه «اسكاي كن‌وِس» نام دارد، ماهواره‌هايي به فضا پرتاب خواهد شد تا تجهيزات آتش‌بازي فضايي را در آسمان مستقر كنند.

 

تبليغ

با كمترين پيش پرداخت نيكراني شويد!

اطلاعات بيشتر

 

 

 

 

 به گزارش اسكاي‌نيوز، هدف از انجام اين پروژه در وهله اول، سرگرمي است، اما در عين حال، طراحان اين پروژه قصد دارند كه داده‌هاي جوي مزوسفر يا اصطلاحا ميان‌سپهر را كه براي تحقيقات مرتبط با تغييرات اقليمي از اهميت شاياني برخوردار است، گردآوري كنند.

اين لايه از اتمسفر، از فاصله ?? كيلومتري تا ?? كيلومتري بالاي زمين را در برمي‌گيرد و در حال حاضر، با استفاده از بالن‌هاي تحقيقاتي و هواپيماها، امكان بررسي دقيق آن‌ها وجود ندارد و در عين حال، پايين‌تر از حدي است كه بتوان با استفاده از ماهواره‌ها به بررسي آن‌ پرداخت.

دكتر لنا اوكاجيما مي‌گويد كه هدف اين شركت، مشاركت در توسعه پايدار بشر و مانوس كردن بيشتر انسان با فضا است.

او مي‌گويد: «ما بر اين باوريم كه مي‌توانيم، در عين حال كه الهام‌بخش كنجكاوي و علاقه عمومي مردم جهان در قبال فضا و گيتي باشيم، شناخت علمي خود را از تغييرات اقليمي نيز افزايش دهيم

به گفته اين شركت، آزمايش‌هاي اوليه زميني در توليد بارش شهابي رنگارنگ موفقيت‌آميز بوده است، اما تعيين اينكه ايجاد چنين چيزي در مدار نيز انجام‌پذير است يا خير، هنوز ممكن نيست.

دانشمندان اميدوارند كه با بررسي تابش نور و مسير حركت هر شهاب، بتوانند اطلاعات بيشتري درمورد سرعت باد و تركيبات اتمسفر جمع‌آوري كنند.

پرتاب اين ماهواره كه در ابتدا براي سال ???? برنامه‌ريزي شده بود، به‌دليل خرابي ماهواره به تعويق افتاد، اما اينك همه چيز در حال انجام است تا اين پرتاب در زمان تعيين‌شده انجام شود.

منبع : اخبار روز

https://forum.carergateway.gov.au/s/profile/0058w000000VWpxAAG

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/LucyCollins3

https://lwccareers.lindsey.edu/employers/26381879-cdab-4a88-841d-6d55e091f75a/dashboard

http://bazar.5zszv.edu.sk/user/profile/2074157

https://jobs.ict-edu.uk/user/lucycollins3/

https://harvard.ltd.education/user/lucycollins3/

http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/302430/Default.aspx

https://grupoperuinnova.edu.pe/members/lucycollins3/

https://cibertronic.edu.pe/members/lucycollins3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=Main&screenType=change

https://pandora.nla.gov.au/external.html?link=https://stenews.ir/

https://www.pubpub.org/user/lucy-collins

https://ucc.ltd.education/user/lucycollins3/

https://9qr.de/UldXRw

https://shiny.link/FVjZWK


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۹:۵۹ توسط:sam موضوع:

قيمت و شرايط خريد ملك در قبرس شمالي + مراحل

قيمت و شرايط خريد ملك در قبرس شمالي + مراحل

 

h965561_f6.jpg

 

يكي از محبوب‌ترين و سودآورترين روش‌هاي مهاجرت به قبرس شمالي، خريد ملك در اين كشور است. از طريق خريد ملك در قبرس شمالي، مي‌توانيد اقامت اين كشور را براي خود و خانواده‌تان دريافت كنيد.

گرچه خريد ملك در قبرس شمالي، فاقد پيچيدگي‌ها و مراحل اداري سخت است، اما توصيه مي‌كنيم بدون كمك گرفتن از مشاوران حرفه‌اي در اين زمينه، اقدامي نكنيد.

به طور مثال، املاك در قبرس شمالي، داراي اسناد مختلفي هستند؛ كه برخي از آن‌ها مناسب خريد براي سكونت و مصارف شخصي نيستند.

در اين مقاله به طور مفصل به بحث خريد ملك در قبرس شمالي مي‌پردازيم.

درباره قبرس

جزيره‌ي قبرس، سومين جزيره‌ي بزرگ در حوزه‌ي درياي مديترانه است. اين كشور در همسايگي كشورهاي  يونان و تركيه قرار دارد. به دليل موقعيت خوب جغرافيايي كه قبرس شمالي در آن قرار دارد، مورد گزند اقوام مختلف و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

در پي اختلافات و در ادامه جنگي كه بين ترك تبارها و يوناني تبارها در قبرس به وجود آمد، اين كشور به دو بخش قبرس شمالي و قبرس جنوبي تقسيم شد.

قبرس شمالي تحت قيوميت تركيه و قبرس جنوبي توسط يونانيان اداره مي‌شود. پايتخت قبرس كه شهر نيكوزيا بود، به دو نيم تقسيم و امروزه به پايتخت دو تكه در جهان معروف است.

نيكوزياي شمالي ( لفكوشا ) در قبرس شمالي و نيكوزياي جنوبي در قبرس جنوبي، پايتخت هستند.

زبان رسمي مردم در قبرس شمالي تركي استانبولي است؛ اما به دليل حضور توريست‌ها، دانشجويان بين المللي، بازرگانان و ... زبان انگليسي و آلماني نيز در اين كشور بسيار رايج است؛ تا جايي كه براي برخي مشاغل تسلط به دو زبان تركي و انگليسي الزامي است.

واحد پولي رايج در قبرس ترك ( شمالي ) لير تركيه است؛ اما در برخي مسائل مانند پرداخت شهريه دانشگاه، خريد ملك در قبرس شمالي و ... از دلار، پوند و يورو نيز استفاده مي‌كنند.

گرچه مردم قبرس شمالي اكثرا مسلمان هستند، اما معتقدند كه دين هر كسي در قلب اوست و براي افرادي كه غير مسلمان هستند، مشكلي ايجاد نمي‌كنند.

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي

اولين و مهم‌ترين قانون براي خريد ملك در قبرس شمالي اين است كه اگر شخص خريدار، داراي سوء سابقه كيفري در هر كشوري باشد، اجازه‌ي خريد ملك در اين كشور را نخواهد داشت.

در اولين قدم براي خريد ملك در قبرس شمالي، بايد درخواست خود را به انجمن شهرداري قبرس شمالي ارائه دهيد. پروسه‌ي موافقت با درخواست خريد ملك از سوي انجمن شهرداري، حدود 6 ماه زمان خواهد ‌برد.

هر شخص و يا زوج، فقط مي‌توانند يك خانه بخرند. اين به معناي آن است كه اجازه‌ي خريد چند خانه را باهم  ندارند. خانه‌ي خريداري شده، حداكثر مي‌تواند 1338 متر مربع باشد.

نكته اينجاست كه اگر صاحب ملك يك فرد غير قبرسي يا تركي  ( خارجي ) باشد، محدوديتي براي اندازه‌ي ملك مورد معامله نداريد.

انجام آزمايشات مورد تاييد كشور قبرس شمالي و گرفتن گواهي سلامت كامل جسمي براي خريد ملك در قبرس شمالي الزامي است.

هزينه خريد ملك در قبرس شمالي

اكثر پروژه‌هاي ساختمان سازي در قبرس شمالي، اين امكان را فراهم كرده‌اند، كه بتوانيد به صورت اقساطي ملك خود را خريداري كنيد. به همين منظور لازم است كه حداقل 30 درصد مبلغ را در هنگام عقد قرارداد بپردازيد. الباقي مبلغ ملك را در اقساط بلند مدت بدون بهره، پرداخت خواهيد كرد.

قيمت املاك در قبرس شمالي، به نسبت ساير كشورها با همين موقعيت، شرايط و امكانات بسيار كمتر است.

قيمت خانه در شهرهاي مختلف، متفاوت است به طور مثال در نيكوزيا ( پايتخت ) قيمت هر متر مربع ملك 1771 يورو، در فاماگوستا 1019 يورو و در گيرنه 918 يورو است.

قيمت آپارتمان در مناطق ساحلي از حدود 20 هزار پوند و ويلا از 62 هزار پوند شروع مي‌شود. آپارتمان و پنت هاوس‌هاي لوكس هم با حداكثر قيمت 200 هزار پوند در قبرس شمالي وجود دارند.

مدارك خريد ملك در قبرس شمالي

مداركي لازمي كه بايد براي خريد ملك در قبرس شمالي ارائه دهيد را با هم مرور مي‌كنيم:

  • شناسنامهي همه‌ي اعضاي خانواده
  • ترجمهي سند ازدواج ( در صورت تاهل )
  • اصل پاسپورت و كپي همه‌ي صفحات
  • سند ملك ( اگر ملك ديگري در قبرس شمالي به نام شما است )
  • قراردادهاي فروش ملك اصل و كپي ( اگر قبلا در قبرس شمالي خانه‌اي فروخته‌ايد )
  • قراردادهاي اجاره اصل و كپي ( اگر اكنون در ملكي اجاره‌اي در قبرس شمالي زندگي مي‌كنيد )
  • 6 تمبر به زبان تركي
  • برگه گواهي عدم سو پيشينه

مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي

برخي از مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي به شرح زير است:

  • امنيت بالا و پايين بودن نرخ جرم و جنايت
  • امكان خريد اقساطي ملك ( يك سوم پيش پرداخت و مابقي طي اقساط بلند مدت بدون بهره )
  • خريد با پوند انگلستان
  • امكان اخذ اقامت موقت و دائم با خريد ملك در قبرس شمالي براي شما و اعضا خانواده‌تان
  • پايين بودن نرخ بيكاري
  • پايين بودن نرخ تورم
  • پايين بودن نرخ ماليات
  • امكان اخذ شهروندي قبرس شمالي
  • امكان تحصيل رايگان فرزندان
  • ارزش ملك به صورت سالانه افزايش مي‌يابد.

موارد مذكور، تعداد محدودي از مزاياي زندگي در قبرس شمالي است. هر فرد با توجه به هدفي كه براي آن به قبرس شمالي مهاجرت كرده، مزاياي خاصي را برمي‌شمارد. مراحل خريد ملك در قبرس شمالي

براي خريد ملك در قبرس شمالي، گذراندن مراحل زير الزامي است:

انتخاب خانه

در اولين مرحله، لازم است كه در بين ملك‌هاي موجود، خانه‌اي را برگزينيد كه شرايط شما براي زندگي را داشته باشد. يعني اينكه قيمت آن به اندازه‌ي بودجه‌تان، متراژ آن به اندازه‌ي تعداد نفراتتان و امكاناتش به ميزان مورد نيازتان باشد. در اين مرحله مي‌توانيد از مشاوران حرفه‌اي در زمينه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي راهنمايي بگيريد.

پيش پرداخت

پس از اينكه ملك را انتخاب كرديد، با فروشنده وارد مذاكره مي‌شويد. در صورت توافق، بايد بين هزار تا 2 هزار پوند از مبلغ ملك را به فروشنده به عنوان بيعانه بپردازيد تا او خانه را به شخص ديگري نفروشد.

بررسي خانه

اكنون بايد وصعيت ملك را از نظر وام، قرض، بدهي و ... بررسي كنيد. توصيه مي‌كنيم كه در اين مرحله حتما از وكلاي خبره و معتمد كمك بگيريد. چنانچه در هر يك از اين موارد مشكلي وجود داشته باشد، پيش پرداخت فورا به شما بازگردانده مي‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظيم قرارداد

چنانچه همه چيز خوب پيش برود، بين شما و فروشنده قراردادي امضا مي‌شود. اين قرارداد به زبان انگليسي است و نياز به امضا دو شاهد دارد.

مجوز خريد

اگر شما غير ترك قبرسي هستيد، بايد براي مجوز انتقال سند مالكيت اقدام نماييد.  اين كار توسط انجمن شهرداري قبرس شمالي انجام مي‌شود. هزينه‌ي اين كار بين 200 الي هزار پوند است.

انتقال سند مالكيت

پس از دريافت مجور انتقال مالكيت، شما و فروشنده ماليات انتقال را پرداخت كرده و سپس فروشنده در اداره‌ي ثبت اسناد، مالكيت ملك را به شما منتقل مي‌كند.

 

منبع: شرايط خريد ملك در قبرس شمالي در شركت زيتون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۱:۵۲ توسط:sam موضوع:

بازي لگو مرد عنكبوتي

خريد لگو مرد عنكبوتي

لگو مرد عنكبوتي يكي از آن اسباب بازي هايي است كه چيزهاي مختلفي را در ذهن كودك به خود جذب مي كند و او را از نظر ذهني به چالش مي كشد تا علاوه بر تفريح ??و گذراندن اوقات فراغت، هوش عاطفي خود را در حين بازي و تفريح ??نيز تقويت كند. لگو مرد عنكبوتي يكي از محبوب ترين و مورد علاقه ترين اسباب بازي هاي ساختماني براي كودكان بالاي 6 سال است. با خريد اسباب‌بازي‌هاي لگو مرد عنكبوتي مي‌توانيد اوقات خوشي را به كودكان خود بدهيد و لذت زيادي ببريد.

فروشگاه اينترنتي بارلي توي به عنوان مرجع اصلي خريد لگو در اندونزي با سالها تجربه و تجربه در اين زمينه توانسته است انواع لگو مرد عنكبوتي با كيفيت و متنوع را به مشتريان خود ارائه دهد. براي مشاهده و بررسي قيمت اسباب بازي هاي لگو مرد عنكبوتي مي توانيد به صفحه دسته بندي لگو مرد عنكبوتي در فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد.

بازي لگو مرد عنكبوتي

در زير نكات مهمي در مورد لگوهاي مرد عنكبوتي را براي شما شرح داده ايم. لطفا قبل از خريد لگو مرد عنكبوتي، اين نكات را در نظر داشته باشيد و با جنبه هاي رايج اين اسباب بازي ها آشنا شويد.

- با توجه به اينكه لگو مرد عنكبوتي انواع مختلفي دارد تعداد قطعات آنها نيز نسبت به مدل هايشان متفاوت است. بنابراين هميشه قبل از خريد لگو مرد عنكبوتي به تعداد قطعات اسباب بازي لگو مرد عنكبوتي توجه كنيد.

- كشور اسباب بازي هاي لگو مرد عنكبوتي اصل دانمارك است و اين اسباب بازي ها توسط شركت لگو دانماركي توليد و توسط فروشگاه هاي اينترنتي مختلف در ايران به فروش مي رسد.

- اسباب بازي هاي لگو، لگو مرد عنكبوتي پسرانه براي كودكان بالاي 6 سال مناسب است و هر كودك، نوجوان يا بزرگسال بالاي شش سال مي تواند ساعت ها با خريد و بازي با لگو مرد عنكبوتي سرگرم باشد.

قيمت لگو مرد عنكبوتي

اگر به دنبال خريد لگو مرد عنكبوتي ارزان هستيد به شما توصيه مي كنيم علاوه بر توجه به ارزان بودن لگو هاي مرد عنكبوتي مدنظرتان به ويژگي هايي مانند اصالت، كيفيت، گارانتي و ... نيز اهميت دهيد. در ادامه به بررسي دقيق عوامل موثر بر قيمت لگو مرد عنكبوتي مي پردازيم.

قبل از خريد لگو مرد عنكبوتي به نسخه اصلي لگو توجه كنيد

آجرهاي اصلي لگو مرد عنكبوتي با تقلبي هايشان تفاوت زيادي دارد. يكي از مهم ترين تفاوت هاي آنها اين است كه قطعات موجود در لگوهاي مرد عنكبوتي اصلي از كيفيت بالايي برخوردار هستند. از آنجايي كه تعداد قطعات در آجرهاي مرد عنكبوتي لگو بسيار زياد است و بچه ها اغلب با آن ها بازي مي كنند، اگر ساخت لگو مرد عنكبوتي كيفيت خوبي نداشته باشد، قطعا پس از گذشت زمان و استفاده مكرر آسيب مي بيند. بنابراين در هنگام خريد لگو مرد عنكبوتي به اصل بودن آن دقت كنيد.

قبل از خريد اسباب بازي لگو مرد عنكبوتي به كيفيت قطعات آن توجه كنيد

هنگام خريد لگو مرد عنكبوتي بايد كيفيت قطعات لگو را در نظر بگيريد. از آنجايي كه اين اسباب بازي ها براي كودكان در نظر گرفته شده اند، ممكن است پس از چند بار استفاده آسيب ببينند. با خريد يك اسباب بازي لگو مرد عنكبوتي با كيفيت مي توانيد در هزينه خود صرفه جويي كنيد. بنابراين اگر قصد خريد لگو مرد عنكبوتي ارزان و باكيفيت را داريد توصيه مي كنيم خريد خود را از مراكز معتبر با نماد الكترونيك انجام دهيد.

قبل از خريد لگو مرد عنكبوتي حتما به گارانتي آن توجه كنيد

نكته ديگري كه قبل از خريد لگو مرد عنكبوتي بايد به آن توجه كنيد گارانتي محصول است. هر مرد عنكبوتي لگو كه مي‌خريد بايد با ضمانت تعويض همراه باشد تا اگر مطابق آنچه در صفحه محصول توضيح داده شده نيست يا آسيب ديده است، بتوانيد به راحتي آن‌ها را برگردانيد.

لگو مرد عنكبوتي ارزان بخريد

يكي ديگر از لگوهاي محبوب و محبوب در بين كودكان، لگوهاي مرد عنكبوتي است. مرد عنكبوتي به عنوان يكي از قهرمانان مورد علاقه كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين موضوع باعث شد تا بسياري از والدين لگو مرد عنكبوتي را ارزان بخرند. لگوهاي مرد عنكبوتي در اندازه ها و ابعاد مختلف براي سنين مختلف طراحي و عرضه مي شوند. با توجه به محبوبيت اين شخصيت مي توان انتظار داشت كه لگوهاي مرد عنكبوتي در مقايسه با لگوهاي معمولي قيمت بالاتري داشته باشند.

بسياري از شركت هاي چيني لگو عنكبوت هاي ارزان قيمت را ارائه مي دهند، اما در نظر داشته باشيد كه اين گونه لگوها كيفيت خوبي ندارند و پس از مدتي استفاده، برخي از قطعات آنها جدا مي شود، بنابراين بهتر است درخواست خريد كنيد. لگوهاي مرد عنكبوتي از برندهاي خارجي. با توجه به اينكه ست هاي مرد عنكبوتي لگو در مدل ها و اندازه هاي مختلف توليد و عرضه مي شوند، قطعاً مي توانيد لگو مرد عنكبوتي ارزان قيمت را در بين آنها پيدا كنيد.

لگو مرد عنكبوتي اصلي

خريد مرد عنكبوتي لگو اصل كار بزرگي است. اين به اين دليل است كه فرزندان شما زمان زيادي را صرف بازي با اين لگوها مي كنند و اگر اين لگوها بي كيفيت و تقلبي باشند، پس از مدتي مي شكند. از آنجايي كه لگوهاي مرد عنكبوتي طرفداران زيادي دارند و با فروش خوبي همراه هستند، بسياري از توليدكنندگان لگوهاي مرد عنكبوتي تقلبي مي سازند و به جاي لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي به مصرف كنندگان مي فروشند.

بسياري از والدين از تقلبي بودن اين محصولات بي خبرند و به مرور زمان متوجه بي كيفيتي آن ها مي شوند. بنابراين، اين موضوع اهميت خريد از يك فروشگاه معتبر كه يك لگو مرد عنكبوتي اصيل را ارائه مي دهد، برجسته مي كند.

لگو مرد عنكبوتي براي فروش

امروزه مي توانيد وب سايت ها و فروشگاه هاي زيادي را در زمينه فروش لگوهاي مرد عنكبوتي در فضاي مجازي مشاهده كنيد. يك فروشگاه اينترنتي كه لگو مرد عنكبوتي مي فروشد بايد لگو با بهترين كيفيت را به مشتريان خود ارائه دهد تا پس از مدتي افراد مجبور به خريد مجدد لگو مرد عنكبوتي نباشند. ضمنا مجموعه مورد نظر بايد از پشتيباني مناسبي برخوردار باشد تا افراد در صورت بروز مشكل و يا سوال در مورد محصولات بتوانند آن را دنبال كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۵:۲۲ توسط:sam موضوع:

فروشگاه اينترنتي اسباب بازي بارلي توي

خريد لگو مرد عنكبوتي

لگو مرد عنكبوتي يكي از آن اسباب بازي هايي است كه چيزهاي مختلفي را در ذهن كودك به خود جذب مي كند و او را از نظر ذهني به چالش مي كشد تا علاوه بر تفريح ??و گذراندن اوقات فراغت، هوش عاطفي خود را در حين بازي و تفريح ??نيز تقويت كند. لگو مرد عنكبوتي يكي از محبوب ترين و مورد علاقه ترين اسباب بازي هاي ساختماني براي كودكان بالاي 6 سال است. با خريد اسباب‌بازي‌هاي لگو مرد عنكبوتي مي‌توانيد اوقات خوشي را به كودكان خود بدهيد و لذت زيادي ببريد.

فروشگاه اينترنتي بارلي توي به عنوان مرجع اصلي خريد لگو در اندونزي با سالها تجربه و تجربه در اين زمينه توانسته است انواع لگو مرد عنكبوتي با كيفيت و متنوع را به مشتريان خود ارائه دهد. براي مشاهده و بررسي قيمت اسباب بازي هاي لگو مرد عنكبوتي مي توانيد به صفحه دسته بندي لگو مرد عنكبوتي در فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد.

بازي لگو مرد عنكبوتي

در زير نكات مهمي در مورد لگوهاي مرد عنكبوتي را براي شما شرح داده ايم. لطفا قبل از خريد لگو مرد عنكبوتي، اين نكات را در نظر داشته باشيد و با جنبه هاي رايج اين اسباب بازي ها آشنا شويد.

- با توجه به اينكه لگو مرد عنكبوتي انواع مختلفي دارد تعداد قطعات آنها نيز نسبت به مدل هايشان متفاوت است. بنابراين هميشه قبل از خريد لگو مرد عنكبوتي به تعداد قطعات اسباب بازي لگو مرد عنكبوتي توجه كنيد.

- كشور اسباب بازي هاي لگو مرد عنكبوتي اصل دانمارك است و اين اسباب بازي ها توسط شركت لگو دانماركي توليد و توسط فروشگاه هاي اينترنتي مختلف در ايران به فروش مي رسد.

- اسباب بازي هاي لگو، لگو مرد عنكبوتي پسرانه براي كودكان بالاي 6 سال مناسب است و هر كودك، نوجوان يا بزرگسال بالاي شش سال مي تواند ساعت ها با خريد و بازي با لگو مرد عنكبوتي سرگرم باشد.

قيمت لگو مرد عنكبوتي

اگر به دنبال خريد لگو مرد عنكبوتي ارزان هستيد به شما توصيه مي كنيم علاوه بر توجه به ارزان بودن لگو هاي مرد عنكبوتي مدنظرتان به ويژگي هايي مانند اصالت، كيفيت، گارانتي و ... نيز اهميت دهيد. در ادامه به بررسي دقيق عوامل موثر بر قيمت لگو مرد عنكبوتي مي پردازيم.

قبل از خريد لگو مرد عنكبوتي به نسخه اصلي لگو توجه كنيد

آجرهاي اصلي لگو مرد عنكبوتي با تقلبي هايشان تفاوت زيادي دارد. يكي از مهم ترين تفاوت هاي آنها اين است كه قطعات موجود در لگوهاي مرد عنكبوتي اصلي از كيفيت بالايي برخوردار هستند. از آنجايي كه تعداد قطعات در آجرهاي مرد عنكبوتي لگو بسيار زياد است و بچه ها اغلب با آن ها بازي مي كنند، اگر ساخت لگو مرد عنكبوتي كيفيت خوبي نداشته باشد، قطعا پس از گذشت زمان و استفاده مكرر آسيب مي بيند. بنابراين در هنگام خريد لگو مرد عنكبوتي به اصل بودن آن دقت كنيد.

قبل از خريد اسباب بازي لگو مرد عنكبوتي به كيفيت قطعات آن توجه كنيد

هنگام خريد لگو مرد عنكبوتي بايد كيفيت قطعات لگو را در نظر بگيريد. از آنجايي كه اين اسباب بازي ها براي كودكان در نظر گرفته شده اند، ممكن است پس از چند بار استفاده آسيب ببينند. با خريد يك اسباب بازي لگو مرد عنكبوتي با كيفيت مي توانيد در هزينه خود صرفه جويي كنيد. بنابراين اگر قصد خريد لگو مرد عنكبوتي ارزان و باكيفيت را داريد توصيه مي كنيم خريد خود را از مراكز معتبر با نماد الكترونيك انجام دهيد.

قبل از خريد لگو مرد عنكبوتي حتما به گارانتي آن توجه كنيد

نكته ديگري كه قبل از خريد لگو مرد عنكبوتي بايد به آن توجه كنيد گارانتي محصول است. هر مرد عنكبوتي لگو كه مي‌خريد بايد با ضمانت تعويض همراه باشد تا اگر مطابق آنچه در صفحه محصول توضيح داده شده نيست يا آسيب ديده است، بتوانيد به راحتي آن‌ها را برگردانيد.

لگو مرد عنكبوتي ارزان بخريد

يكي ديگر از لگوهاي محبوب و محبوب در بين كودكان، لگوهاي مرد عنكبوتي است. مرد عنكبوتي به عنوان يكي از قهرمانان مورد علاقه كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين موضوع باعث شد تا بسياري از والدين لگو مرد عنكبوتي را ارزان بخرند. لگوهاي مرد عنكبوتي در اندازه ها و ابعاد مختلف براي سنين مختلف طراحي و عرضه مي شوند. با توجه به محبوبيت اين شخصيت مي توان انتظار داشت كه لگوهاي مرد عنكبوتي در مقايسه با لگوهاي معمولي قيمت بالاتري داشته باشند.

بسياري از شركت هاي چيني لگو عنكبوت هاي ارزان قيمت را ارائه مي دهند، اما در نظر داشته باشيد كه اين گونه لگوها كيفيت خوبي ندارند و پس از مدتي استفاده، برخي از قطعات آنها جدا مي شود، بنابراين بهتر است درخواست خريد كنيد. لگوهاي مرد عنكبوتي از برندهاي خارجي. با توجه به اينكه ست هاي مرد عنكبوتي لگو در مدل ها و اندازه هاي مختلف توليد و عرضه مي شوند، قطعاً مي توانيد لگو مرد عنكبوتي ارزان قيمت را در بين آنها پيدا كنيد.

لگو مرد عنكبوتي اصلي

خريد مرد عنكبوتي لگو اصل كار بزرگي است. اين به اين دليل است كه فرزندان شما زمان زيادي را صرف بازي با اين لگوها مي كنند و اگر اين لگوها بي كيفيت و تقلبي باشند، پس از مدتي مي شكند. از آنجايي كه لگوهاي مرد عنكبوتي طرفداران زيادي دارند و با فروش خوبي همراه هستند، بسياري از توليدكنندگان لگوهاي مرد عنكبوتي تقلبي مي سازند و به جاي لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي به مصرف كنندگان مي فروشند.

بسياري از والدين از تقلبي بودن اين محصولات بي خبرند و به مرور زمان متوجه بي كيفيتي آن ها مي شوند. بنابراين، اين موضوع اهميت خريد از يك فروشگاه معتبر كه يك لگو مرد عنكبوتي اصيل را ارائه مي دهد، برجسته مي كند.

لگو مرد عنكبوتي براي فروش

امروزه مي توانيد وب سايت ها و فروشگاه هاي زيادي را در زمينه فروش لگوهاي مرد عنكبوتي در فضاي مجازي مشاهده كنيد. يك فروشگاه اينترنتي كه لگو مرد عنكبوتي مي فروشد بايد لگو با بهترين كيفيت را به مشتريان خود ارائه دهد تا پس از مدتي افراد مجبور به خريد مجدد لگو مرد عنكبوتي نباشند. ضمنا مجموعه مورد نظر بايد از پشتيباني مناسبي برخوردار باشد تا افراد در صورت بروز مشكل و يا سوال در مورد محصولات بتوانند آن را دنبال كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۸:۲۷ توسط:sam موضوع:

طرح بندي صفحه اصلي وب سايت براي راحتي كاربران

ناوبري يكي از عناصر مهم يك وب سايت است كه بر روي رابط كاربري و تجربه كاربري تأثير مي‌گذارد. ناوبري به كاربران كمك مي‌كند تا به راحتي و سرعت بالا در وب سايت حركت كنند و به محتواي مورد نظر خود دسترسي پيدا كنند. ناوبري خوب بايد ساده، منطقي، قابل فهم و قابل تغيير باشد. در اين مقاله به شما نشان مي‌دهيم كه چگونه مي‌توانيد يك ناوبري عالي براي وب سايت خود طراحي كنيد.

طرح بندي صفحه اصلي وب سايت براي راحتي كاربران

صفحه اصلي وب سايت اولين صفحه‌اي است كه كاربران با آن روبرو مي‌شوند و بايد به آن‌ها چشم‌انداز كلي از هدف، خدمات و محتواي وب سايت را ارائه دهد. صفحه اصلي بايد داراي عناصر زير باشد:

  • يك لوگو يا نام تجاري قابل تشخيص در بالاي صفحه
  • يك منو يا ناوبر در بالاي صفحه يا در سمت راست چپ صفحه
  • يك عنوان گيرا يا شعار در مركز صفحه
  • چندين تصوير، ويدئو، نماد يا آيكون براي نشان دادن وجود، ارزش و مزاياي وب سايت
  • چندين دكمه، لينك، فرم يا پنجره پاپ آپ براي تشويق كاربران به اقدامات مورد نظر
  • چندين بخش، زيرعنوان، پاراگراف، ليست يا جدول براي ارائه اطلاعات بيشتر درباره وب سايت
  • چندين شاخص، نظر، تأييد، تصديق يا نماد اعتماد براي افزايش اعتبار وب سايت
  • چندين لينك به صفحات فرعي، صفحات محتوا، شبكه‌هاي اجتماعي، خبرنامه‌ها يا وبلاگ‌هاي مرتبط
  • چندين اطلاعات تماس، آدرس، نقشه، فرم تماس يا پشتيباني آنلاين در پايين صفحه

استفاده از منوهاي منوسط و زيرمنوسط براي سازماندهي بهتر محتوا

منو ها راه حل رايج براي نشان دادن ناوبر در صفحات وب هستند. منو ها به كاربران كمك مي كنند تا به راحتي بين صفحات مختلف وب سايت جابجا شوند و به محتواي مورد نظر خود دسترسي پيدا كنند. منو ها بايد داراي ويژگي هاي زير باشند:

  • منو ها بايد در مكان قابل مشاهده و دسترس باشند، معمولا در بالاي صفحه يا در سمت راست چپ صفحه
  • منو ها بايد شامل تعداد محدودي از گزينه ها باشند، معمولا حداكثر ? گزينه
  • منو ها بايد شامل كلمات كليدي، عبارات مختصر و مفهومي باشند كه به خوبي نشان دهنده محتواي صفحات باشند
  • منو ها بايد شامل گزينه هاي اصلي و زيرگزينه ها باشند، اگر لازم باشد. زيرگزينه ها بايد در زير گزينه هاي اصلي نمايش داده شوند، وقتي كاربر روي آن‌ها كليك يا روي آن‌ها حركت كند
  • منو ها بايد شامل گزينه هاي فعال و غيرفعال باشند، براي نشان دادن صفحه فعلي يا صفحات قابل دسترس. گزينه هاي فعال بايد با رنگ، اندازه، فونت يا حالت متفاوت از گزينه هاي غيرفعال نمايش داده شوند
  • منو ها بايد شامل گزينه هاي پاسخگو باشند، براي تطبيق با ابعاد و دستگاه هاي مختلف. منو ها بايد قابل تغيير اندازه، جابجايي، تغيير شكل يا تبديل به منو هامبورگر باشند

 

https://www.tripadvisor.com/Profile/websolutiw

https://www.4shared.com/u/AiLkezP6/febosed275.html

https://disqus.com/by/websoluti04092/about/

https://www.ted.com/profiles/44473056/about

https://oyunundibi.com/user/websoluti04092

https://worldغير مجاز مي باشدplay.net/member/1197581

https://p-tweets.com/websoluti04092

https://list.ly/list/8g52-trhy-syt?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/websoluti04092/

https://replit.com/@febosed275

https://artmight.com/user/profile/2067343

https://letterboxd.com/websoluti04092/

https://www.indiegogo.com/individuals/34529290

https://slides.com/websoluti04092

https://macro.market/company/-882


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۳:۴۷ توسط:sam موضوع:

بعد از خريد گوشي بايد به فكر چه چيز هايي بود ؟

بعد از خريد گوشي بايد به فكر چه چيز هايي بود ؟

گوشي شيائومي

مدت هاست كه گوشي هاي هوشمند به يكي از لوازم اصلي زندگي بشر تبديل شده اند به طوري كه يك فرد بدون موبايل براي انجام بسياري از كارهاي روزمره خود با مشكل رو به رو مي شود. اين روز ها افراد بسياري از فعاليت هاي روزمره خود مانند خريد كردن، پرداخت قبوض و حتي مسيريابي در خيابان ها را كه پيش از اين به صورت حضوري انجام مي دانند با استفاده از گوشي هاي هوشمند خود و با صرف انرژي و زمان كمتر انجام مي دهند.

به دليل زياد شدن نياز بازار كمپاني هاي بسياري در حوزه ي توليد كالاي ديجيتال و به خصوص طراحي و توليد گوشي هاي هوشمند فعاليت مي كنند. از آن جايي كه تكنولوژي هاي مربوط به اين حوزه با پيشرفت علم، روز به روز پيشرفت مي كند، هر روز شاهد ورود گوشي هاي جديدي به بازار هستيم و يكي از فعال ترين شركت هايي كه در حوزه ي توليد گجت هاي هوشمند فعاليت مي كند شيائومي است. در آغاز فعاليت، اين شركت كه حتي در كشور خود يعني چين نيز شناخته شده نبود، اولين گوشي هوشمند خود را در حالي به بازار عرضه كرد كه غول هاي اين صنعت مانند: اپل و سامسونگ سردمدار فروش اين حوزه بودند. كيفيت خوب محصولات و قيمت هاي مقرون به صرفه سبب شد كه در كمال ناباوري اين گوشي فروش بسيار خوبي را رقم بزند و مقدمه اي براي شهرت شيائومي و گسترش فعاليت اين كمپاني گردد.

اگر هم اكنون سري به ليست گوشي هاي هوشمند شيائومي بزنيم، با مدل هاي متنوعي مواجه خواهيم شد كه هر كدام به تناسب امكانات و تكنولوژي اي كه در نرم افزار و سخت افزار آن ها استفاده شده برچسب هاي قيمتي متفاوتي دارند. تنوع محصولات باعث شده كه  همه ي مخاطبان با هر بودجه اي بتوانند گوشي شيائومي مناسب خود را پيدا كنند، علاوه بر اين هر گوشي هوشمند شيائومي نسبت به رقباي هم رده اش از برند هاي ديگر قيمت بهتري دارد و همين سبب مي شود تا افراد زيادي تمايل به خريدن اين محصولات داشته باشند.

لوازم جانبي شيائومي

تا اين جا متوجه شديم كه شركت شيائومي امروزه به يكي از برند هاي معتبر در حوزه ي توليد كالاي ديجيتال تبديل شده وكاربران زيادي از طرفداران اين برند چيني هستند. موفقيت هاي شيائومي در اين زمينه سبب شد تا مديران آن تصميم بگيرند حوزه هاي فعاليت اين شركت را گسترش دهند، به همين جهت امروزه علاوه بر گوشي شيائومي، محصولات متنوع ديگري از اين برند در زمينه هايي مانند: ابزار و تجهيزات، لوازم خانگي ، بهداشت و سلامتي، خانه هوشمند و ... در بازار در دسترس كاربران قرار گرفته اند.

يكي از حوزه هاي ديگري كه شيائومي در آن بسيار خوب عمل كرده و به تبع آن فروش بسيار خوبي نيز دارد، لاين توليد لوازم جانبي است. شيائومي در اين لاين به توليد كالاهايي مانند: آداپتور شارژر، كابل، هدفون و هندزفري شيائومي، پاور بانك و ... مشغول است.

محصولات اين دسته نيز مانند اكثر توليدات شيائومي داراي طراحي زيبا، كيفيت بالا، طول عمر كافي و مجهز به آخرين تكنولوژي هاي روز هستند، اما آن چيز كه بيش از ديگر موارد سبب جذب مخاطبين مي شود، بي شك تفاوت قيمتي اين كالاها با لوازم جانبي شركت هاي رقيب است.

حتما مي دانيد كه بسياري از كمپاني هاي بزرگي كه در حوزه ي كالاي ديجيتال فعال هستند، عمده سود خود را از راه فروش لوازم جانبي تامين مي كنند. اين موضوع در طي چند سال اخير و با حذف شارژر و هدفون  از جعبه ي گوشي ها پر رنگ تر شد. ابتدا پرچمداران بدون اين اقلام وارد بازار شدند و پس از مدتي در جعبه ي ميان رده ها نيز خبري از شارژر و هدفون نبود. اين موضوع سبب شد تا مخاطبين علاوه بر پرداخت هزينه ي گوشي هوشمند، مجبور باشند تا مبلغ گزافي را نيز براي لوازم جانبي بپردازند.

در اين ميان شركت هايي مانند شيائومي به توليد لوازم جانبي بسيار با كيفيتي روي آوردندكه علاوه بر پشتيباني از گجت هاي اين شركت براي گوشي هاي هوشمند برند هاي ديگر نيز قابل استفاده بود. پس از اين كه ثابت شد اين تجهيزات تا چه حد كاربردي و مقرون به صرفه هستند، خيل عظيمي از كاربران به خريد كابل شارژر و آداپتور شيائومي و همچنين هدفون و هندزفريشيائومي روي آوردند.

در اين مطلب قصد داريم يك گوشي هوشمند محبوب اين برند و چند لوازم جانبي پر فروش را معرفي كرده و مهم ترين مزيت هاي آن ها را بررسي نماييم.

گوشي شيائومي Mi 11i

اين گوشي شيائومي دردسته ي ميان رده هاي محبوبي قرار مي گيرد كه در سال 2021 وارد بازار شده است. ابعاد آن 163.6 در 76.4 در 7.8 ميلي متر و وزنش 196 گرم است. اين گوشي به يك نمايشگر سوپر امولد باكيفيت 6.7 اينچي مجهز شده كه 85.9 درصد صفحه نمايش را به خود اختصاص مي دهد و در نتيجه حاشيه هاي اطراف نمايشگر بسيار باريك است كه جذابيت بصري اين گوشي هوشمند را بيشتر مي كند. كيفيت نمايشگر 1080 در 2400 پيكسل است و رفرش ريت آن در ميزان حداكثري 120 قرار دارد، به همين جهت صاحبان Mi 11i لذت فراواني را در حين ديدن فيلم يا انجام بازي با اين صفحه نمايش تجربه مي كنند.

استفاده از تراشه ي اسنپ دراگون 888  در كنار يك پردازنده ي مركزي 8 هسته اي و يك پردازنده ي گرافيكي آدرنو 660 سبب مي شود تا سرعت و قدرت پردازش اطلاعات در اين ميان رده قابل توجه باشد. اين گوشي انرژي مورد نياز خود را ازطريق يك باتري 4520 ميلي آمپر ساعتي تامين مي كند كه قادر است به وسيله ي شارژر 33 واتي درون جعبه در مدت 50 دقيقه فول شارژ شود.

دوربين پشتي اين گوشي شيائومي داراي سه لنز است. يك لنز وايد 108 مگاپيكسلي، يك لنز اولترا وايد 8 مگاپيكسلي ودر نهايت يك لنز ماكرو 5 مگاپيكسلي مي توانند تصاوير بسيار با كيفيتي را ثبت كنند. در قسمت دوربين سلفي نيز از يك لنز وايد 20 مگاپيكسلي بهره برده اند.

عملكرد اين مدل در مجموع بسيار مطلوب است و مي توان گفت كه انتظارات كاربران را بيش از ميان رده هاي ديگر پاسخ خواهد داد.

آداپتور شيائومي مدل ZMI HA832

اگر بخواهيم در ميان محصولات متنوع اين شركت، يك كابل شارژر و آداپتور شيائومي را معرفي كنيم، آداپتور شيائومي مدل ZMI HA832 جزو بهترين گزينه ها است.

 اين آداپتور نه تنها به خاطر بدنه ي ساده، يكدست و سفيد رنگش، نه تنها ظاهر بسيار زيبايي دارد بلكه استفاده از متريال PC درجداره ي آن سبب شده تا هم در برابر خط و خش و ضربه مقاومت خوبي داشته باشد و هم در برابر اتفاقاتي مانند تغيير ولتاژ و تغييرات دما ايمني لازم را دارا است.

اين آداپتور داراي سه پورت براي اتصال به گجت هاي هوشمند ديگر است، دو پورت ازنوع USB A و يك پورت از نوع USB B در نظر گرفته شده است و به همين جهت مي تواند به دستگاه هاي مختلفي متصل شود. اين شارژر بسيارسبك است و افراد مي توانند آن را به راحتي در كيف خود حمل كنند و از قابليت فست شارژ آن استفاده نمايند.

هدفون و هندزفري شيائومي مدل HSEJ03JY

دنياي هدفون و هندزفري شيائومي بسيار متنوع است و افراد با توجه به بودجه اي كه براي خريدن چنين كالايي در نظر دارند انتخاب هاي بسياري خواهند داشت، اما اگر شما از افرادي هستيد كه تنها به دنبال يك هندزفري معمولي مي گرديد، هدفون و هندزفري شيائومي مدل HSEJ03JY انتخاب مناسب و نسبتا ارزاني است.

اين محصول بسيار سبك است و كابل آن 1.25 متري در نظر گرفته شده اما مهم ترين ويژگي اين كابل طول آن نيست بلكه در صورت استفاده از اين مدل سيم هدفون شما به هيچ وجه به هم گره نخواهد خورد.

 

https://list.ly/list/8cCH-ynkh-shyywmy?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/xiaomi04092 /

https://replit.com/@tokay14951

https://answerpail.com/index.php/user/xiaomi04092

https://letterboxd.com/xiaomi04092 /

https://www.indiegogo.com/individuals/34286163

https://slides.com/xiaomi04092

https://visual.ly/users/tokay14951/portfolio


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۷:۱۹ توسط:sam موضوع:

قيمت لگو ماشين

خريد ماشين لگو

اسباب بازي هاي لگو ماشين انواع مختلفي دارند و شركت لگو مدل هاي مختلفي از آنها را توليد مي كند. لگو ساختني ماشين جزو محبوب ترين اسباب بازي هاي ساختني در بين پسران هستند. بازي ماشين لگو به قدري هيجان انگيز و سرگرم كننده است كه بسياري از والدين دوست دارند براي فرزندان خود ماشين ساز لگو بخرند. براي خريد انواع ماشين لگو مي توانيد به سايت بارلي توي مراجعه كنيد. در آينده با ما همراه باشيد تا درباره مواردي مانند قيمت خودروهاي لگو و نحوه خريد آنلاين خودروهاي لگو اطلاعات بيشتري كسب كنيد.

لگو هاي ماشين چه چيزي هستند؟

اسباب بازي هاي لگو شامل قطعات زيادي هستند كه با اتصال اين قطعات مي توان خودروهاي لگو جالبي ساخت. تعداد و اندازه قطعات براي هر مدل ماشين لگو بستگي به اندازه مدل نهايي دارد. اسباب بازي هاي لگو به روش هاي مختلفي مانند كاميون لگو يا ميني ماشين لگو ساخته مي شوند. اصولا هر كدام از اين لگوها براي سن خاصي مناسب هستند. لگوهاي بزرگ ماشيني حاوي قطعات زيادي هستند و به دليل انعطاف پذيري كه دارند براي پير و جوان بسيار مناسب هستند. همچنين ماشين هاي لگو كوچك به دليل تعداد كم قطعات و ساخت آسان براي كودكان مناسب هستند. شما مي توانيد با گشت و گذار و بررسي قيمت خودروهاي لگو در فروشگاه اسباب بازي بارلي توي، لگو ماشين خريداري كنيد.

اسباب بازي لگو ماشين

ممكن است اسباب بازي هاي ماشين لگو را در فروشگاه هاي مختلف ديده باشيد. اسباب بازي ماشين لگو يكي از محبوب ترين اسباب بازي هاي لگو است. اين اسباب بازي در بين پسران بسيار محبوب است. اين مدل هاي اسباب بازي لگو در اندازه هاي مختلف طراحي و عرضه مي شوند. همه ماشين‌هاي لگو مخصوص سنشان هستند، بنابراين پسرها مي‌توانند ماشين لگو مناسب سن خود بسازند.

اسباب بازي هاي ماشين لگو طراحي شده براي كودكان 6 ساله با اسباب بازي هاي ماشين لگو طراحي شده براي نوجوانان متفاوت است. در واقع مدل هاي ماشين لگو كه براي افراد مسن طراحي شده اند براي كودكان خردسال سخت و دست و پا گير هستند. بنابراين، ماشين هاي لگو كه براي كودكان نوپا طراحي شده اند، به روشي ساده طراحي شده اند تا كودكان نوپا بتوانند به راحتي مونتاژ شوند و لذت ببرند.

خريد آنلاين ماشين لگو

خريد آنلاين ماشين لگو مزاياي زيادي براي مردم دارد. امروزه همه افراد به راحتي به اينترنت دسترسي دارند و فرصتي مناسب براي كسب و كارها ايجاد مي كند تا برخي از فعاليت هاي خود را در فضاي مجازي انجام دهند. از اين رو امروزه مي توان سايت هاي مختلفي را ديد كه در زمينه فروش خودرو لگو فعاليت مي كنند و انواع مختلفي از اين محصولات را عرضه مي كنند.

يكي از اين فروشگاه هاي اينترنتي، سايت بارلي توي است. شما مي توانيد مدل هاي مختلف ماشين لگو را در اين سايت بررسي كنيد و مدل هاي موجود ماشين لگو را با توجه به ترجيحات فرزندتان انتخاب و خريداري كنيد. فروشگاه بارلي توي تمامي محصولات خود را با بهترين قيمت و با ضمانت اصالت كالا به مشتريان عرضه مي كند.

قيمت لگو ماشين

افرادي كه قصد خريد خودروي لگو را دارند معمولا قيمت خودروي لگو را در نظر مي گيرند. با توجه به اينكه در حال حاضر وضعيت اقتصاد كشور مناسب نيست و نوسانات قيمتي محصولات مختلف را مشاهده مي كنيم، نمي توان قيمت مشخصي براي اسباب بازي لگو قائل شد. علاوه بر اين، بسياري از مسائل ديگر نيز مي تواند بر قيمت خودروهاي لگو تاثير بگذارد و منجر به تغييرات و نوسانات قيمت شود.

يكي از مهم ترين عواملي كه مي تواند تاثير زيادي در قيمت خودرو لگو داشته باشد، نوع خودرو لگو است. خودروهاي لگو تنوع بسيار زيادي دارند و در مدل هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند، بنابراين مي توان انتظار داشت كه هر مدل و برند لگو با قيمت هاي متفاوتي عرضه شود. همچنين برند سازنده اين اسباب بازي ها باعث تفاوت قيمت آنها مي شود.

قبل از خريد ماشين لگو چه نكاتي را بايد در نظر گرفت؟

توجه به علايق خاص فرزندتان يكي از مهم ترين مواردي است كه قبل از خريد آنلاين ماشين لگو بايد اطمينان حاصل كنيد. كودكي كه ماشين هاي بزرگ و كوچك دنياي واقعي را مي شناسد، مي خواهد ماشين داشته باشد و از سنين پايين دنياي واقعي را كشف كند. بچه ها محيط اطراف خود را به خوبي مي شناسند. ماشين هايي كه نقش ويژه اي در جامعه دارند مانند ماشين هاي پليس، ماشين هاي آتش نشاني و ... برايشان بسيار جالب و فوق العاده است و از بازي با بچه ها لذت مي برند.

مزاياي لگو ماشين براي فرزند شما چيست؟

- خلاقيت كودك شما را بهبود مي بخشد.

- بازي با Lego Car Builders تمركز كودك شما را بهبود مي بخشد

كودك شما با خريد ماشين لگو مي تواند مهارت هاي اجتماعي خود را تقويت كند.

- عزت نفس فرزندتان افزايش مي يابد.

- هنگام بازي با ماشين لگو، وقتي كودك شما در اولين تلاش موفق به ساخت ماشين لگو نمي شود، اكنون كودك شكست را مي پذيرد و ياد مي گيرد كه براي برنده شدن و گرفتن جواب، بارها و بارها تلاش كند.

- كودكان مي توانند با بازي با لگو عواطف و احساسات خود را رها كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۰:۴۷ توسط:sam موضوع:

پرسشنامه شخصيتي چند وجهي مينه سوتا MMPI

پرسشنامه شخصيتي چند وجهي مينه سوتا MMPI (فرم كوتاه 71 سوالي)داراي 16 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پرسشنامه شخصيتي چند وجهي مينه سوتا MMPI


برچسب: پرسشنامه,شخصيتي,چند,وجهي,مينه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۹:۳۰ توسط:sam موضوع:

خريد لگو اصل دانمارك

فوايد بازي لگو (تاثير آن بر هوش و رشد مهارت هاي كودك) ذهن كودكان منبع بي پاياني از ايده هاي ذهني است، بازي لگو مي تواند براي آنها بسيار جذاب و سرگرم كننده باشد. چون كودك مي تواند هر آنچه را كه در ذهن خود تخيل مي كند را در اين بازي پياده كند. كودكان عادت دارند براي بازي ها خود ابتدا يك سناريو تعريف كنند. اگر اسباب بازي آنها لگو باشد، با توجه به داستان بازي خود مي توانند اشيا، آدمك ها و هرآنچه را كه براي بازي خود به آن نياز دارند را با استفاده از قطعات آن خلق كنند.   همچنين پيشنهاد ميكنيم براي خريد اين محصول جذاب روي " خريد لگو اصل دانمارك " كليك كنيد.   كودك و لگو همين خصوصيت باعث مي شود تا LEGO داراي فوايد و مزيت هاي ويژه اي نسبت به اسباب بازي هاي ديگر باشد. در واقع لگو يك بازي جامع و كامل براي كودك است. اين بازي براي چه سنيني مناسب است؟ لگو بر اساس سن كودكان داراي مدل هاي مختلف است. از آنجايي كه در هر سني مهارت هاي ويژه اي از كودك پرورش مي يابد، بنابراين بازي كردن با لگوي مناسب سن كودك، داراي فوايد ويژه و اختصاصي براي او است. دقت كنيد كه لگو يك اسباب بازي حرفه اي است. كودك و لگو هر چه سن كودك شما بيشتر باشد، لگو پيشرفته تر شده و قطعات آن كوچك تر مي شود. برعكس هر چه سن كودك كمتر باشد قطعات آن بزرگتر شده و تعداد آنها كمتر مي‌شود. يك كودك ? ساله انگشتان و مچ دست ضعيف تري براي اتصال و جدا كردن قطعات آن دارد. پس قطعات درشت كه به راحتي متصل و يا جدا مي شوند براي او مناسب تر هستند. بنابراين در هنگام انتخاب لگو حتما سن كودك خود را در نظر بگيريد. عدم توجه به اين مسيله مي‌تواند باعث ايجاد سرخوردگي در كودك و عدم تمايل براي بازي كردن با آن شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۰:۲۶ توسط:sam موضوع:

كفپوش اپوكسي چيست؟

كفپوش اپوكسي چيست؟

در پاسخ به سوال كفپوش اپوكسي چيست؟ مي توان گفت كفپوش اپوكسي، پوششي از جنس پليمر است كه روي بتن يا موزاييك در لايه هاي مختلف اجرا مي شود. اپوكسي را نمي‌توان روي آسفالت اجرا كرد ولي سطوحي مانند سنگ، بتن يا موزاييك براي اجراي اپوكسي مناسب هستند. در نتيجه اگر سطح شما داراي پستي بلندي بالايي است پيشنهاد مي كنيم قبل از اجراي كفپوش اپوكسي، زيرايند را با بتن ماله پروانه يا موزاييك پوشش دهيد. البته در اين شرايط موزاييك همواره به صرفه تر است.

حال اين سوال مطرح مي شود كه چرا بايد سنگ، بتن يا موزاييك را با كفپوش اپوكسي پوشش داد؟

با ما همراه باشيد تا از مزيت هاي كفپوش اپوكسي برايتان بگوييم.

مزاياي كفپوش اپوكسي

اولين ويژگي كفپوش اپوكسي حفاظت آن از سطح زير خود در برابر سايش و فرسايش است. اين ماده يك سطح تميز، يكدست و بدون درز ارائه مي دهد. جالب است بدانيد اپوكسي هرگز گرد و غباري از خود ايجاد نمي كند.

كفپوش اپوكسي داراي مقاومت مكانيكي بالايي است و مي تواند حدود ? تا ? تن بار را تحمل كند. علاوه بر اين، اپوكسي داراي مقاومت شيميايي خوبي در برابر اسيد، قليا، حلال و ساير مواد شيميايي است.

جدا از مسائل فني ظاهر كفپوش اپوكسي بسيار مدرن، شيك و زيباست. جهت اجراي اين كفپوش هيچ گونه محدوديت در مورد رنگ بندي وجود ندارد. در شركت ماناپليمر مشتري مي تواند فام و رنگ دلخواه خود را از اين صفحه انتخاب كند. ويژگي كاربردي اين كفپوش ها قابليت خط كشي و علامت گذاري آن است.

در نهايت بايد بگوييم كه تميز كاري كفپوش هاي اپوكسي بسيار راحت است و شما هيچ گونه نگراني در زمينه شستشوي آن نخواهيد داشت.

معايب كفپوش اپوكسي

كفپوش اپوكسي داراي معايب جدي نمي باشد و به همين جهت است كه استفاده از آن در سال‌ هاي اخير افزايش يافته است. ولي از ضعف هاي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. هزينه آن به ازاي هر متر مربع در مقايسه با رنگ هاي معمولي بالاتر است چون از مواد اوليه گرانتري استفاده مي شود و نسبت به رنگ خيلي مقاوم تر است.
  2. در بعضي از كاربرد ها كه انعطاف پذيري كفپوش براي ما اهميت دارد ممكن است اپوكسي شكننده محسوب مي شود.
  3. اپوكسي در صورتي كه در معرض نور آفتاب قرار گيرد تمايل به زرد شدن و افت براقيت خواهد داشت و بعد از گذشت زمان دچار پديده گچي شدن خواهد شد

 

.

c1_jdz5.jpg

.

.

كاربرد كفپوش اپوكسي در چه زمينه هايي است؟

كفپوش اپوكسي رايج ترين نوع از كفپوش هاي صنعتي محسوب مي شود. همانطور كه در بخش قبل ذكر گرديد اپوكسي كف داراي مزاياي عمده اي مي باشد و عموما در صنايع زير استفاده مي‌گردد:

?) دارو سازي ?) نفت گاز و پتروشيمي  ?) صنايع آب فاظلاب  ?) صنعت مواد شوينده  ?) انبارداري  ?) صنايع خودرو سازي ?) توليد قطعات كامپيوتر و آي تي  ?) صنايع حمل و نقل ريلي ?) كارخانه هاي مواد شيميايي و رنگزري  ??) بيمارستان ها و مراكز بهداشتي ??) سالن هاي ورزشي  ??) پاركينگ ها  ??) توليد مواد غدايي  ??) صنايع توليد مواد آرايشي ??) صنايع بسته بندي ??) تصفيه آب و تصفيه خانه ها  ??) اتاقهاي ابزار دقيق  ??) اتاق هاي سرور  ??) صنايع فولاد

انواع كفپوش اپوكسي

اپوكسي كف با توجه به كاربردي كه از آن انتظار مي رود، به روش هاي مختلف ساخته و اجرا مي شود. شايد بيش از ده نوع كفپوش اپوكسي مختلف وجود دارد كه در زير به توضيح مهم ترين انواع آن مي پردازيم. هر كدام از انواع زير در مقاله هايي جداگانه به صورت مفصل توضيح داده شده اند، از طريق لينك هاي آبي رنگ مي توانيد اين مقالات را مطالعه كنيد.

كفپوش اپوكسي صنعتي

يكي از انواع مهم كفپوش هاي صنعتي، اپوكسي با ترافيك بالا است كه مخصوص كارخانجاتي طراحي شده است كه در آن ماشين آلات و وسايل سنگين تردد دارند. با توجه به بار و اصطكاك ماشين آلات مي توان كفپوش اپوكسي را در ضخامت هاي مختلفي اجرا كرد. به عنوان مثال كفپوش سه ميلي متري اپوكسي بار حدود ? تا ? تن را به خوبي تحمل مي كند. در صورت تردد ليفتراك هاي سنگين تر از كفپوش هايي با ضخامت بالاتر استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك از تجمع بار روي سطح جلوگيري مي كند و داراي خاصيت رسانايي مي باشد. از اين كفپوش در مكان هايي كه به دنبال حذف الكتريسيته ساكن هستند استفاده مي شود. به عنوان مثال در اتاق هاي سرور از اپوكسي آنتي استاتيك استفاده مي كنند تا به سرور ها آسيبي نرسد. همچنين در اتاق هاي جراحي از اين كفپوش ها استفاده ميكنند زيرا دستگاه هاي پزشكي نسبت به الكتريسيته ساكن حساس هستند.

كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال

كف بيمارستان ها و اتاق‌هاي تميز بايد به نحوي اجرا گردند كه كمترين ميزان آلودگي را جذب كرده و از رشد باكتري جلوگيري كنند. كفپوش هاي اپوكسي آنتي باكتريال در موارد خاص به همراه ذرات نانو نقره تهيه مي شوند تا خاصيت از بين بردن ميكروب ها را داشته باشند. در كشور عزيزمان به علت قيمت بسيار بالاي ذرات نانو نقره از اين ماده استفاده نمي كنند. خوشبختانه كفپوش اپوكسي بيمارستاني، حتي اگر فاقد نقره باشد، مي تواند از رشد باكتري هاي جلوگيري كند.

كفپوش اپوكسي پاركينگ

امروزه در پاركينگ مراكز خريد بزرگ و ساختمان هاي تجاري از كفپوش اپوكسي پاركينگ استفاده مي شود. اين كفپوش هاي قابليت خط كشي دارند، ضد لغزش و سايش بوده و به راحتي تميز مي شوند. تمام اين ويژگي ها در كنار قيمت مناسب، كفپوش اپوكسي را به بهترين گزينه جهت پوشش كف پاركينگ تبديل كرده است.

كفپوش اپوكسي در منزل

اگرچه پوشش اپوكسي كف براي مقاصد صنعتي طراحي شده است ولي تنوع فام، يكپارچه بودن، عايق بودن و خيلي از خواص آن باعث شده كه از كفپوش اپوكسي در منازل نيز استفاده گردد. با تركيب رنگ هاي مختلف مي توان سطحي كاملاً زيبا و جذاب ايجاد نمود كه بسيار چشم نواز بوده و به لحاظ تزئيني بسيار جالب توجه است. در اين كفپوش ها از لاك اپوكسي شفاف كه محصولي وارداتي است استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي سه بعدي

يكي از كاربردهاي مهم و دكوراتيو اپوكسي كف، كفپوش اپوكسي سه بعدي است. در اين خصوص با تلفيق سيستم اپوكسي با يك نقاشي سه بعدي كه توسط لاك اپوكسي محافظت مي شود مي توان يك زيبايي ويژه اي ايجاد كرد كه در ساليان اخير بسيار مورد توجه واقع شده است. روش اجرا و مواد كفپوش اپوكسي سه بعدي كاملاً مشابه با كف پوش اپوكسي در منزل است و صرفاً يك نقاشي سه بعدي بر روي سطح نصب مي گردد كه زيبايي ويژه اي را ايجاد مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۷:۴۹ توسط:sam موضوع: