بامدادستان بامدادستان .

بامدادستان

كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي اثري است از نويسنده‌ي انگليسي، سارا بيكول كه در سال ???? انتشار يافت. سارا بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به فلسفه‌ي قرن بيستم، اگزيستانسياليسم و پديدارشناسي مي‌پردازد. در همان سال انتشار كتاب، نيگل واربرتون، فيلسوف مشهور بريتانيايي، در كافه‌ي اگزيستانسياليستي را يكي از پنج اثر برتر در حوزه‌ي فلسفه خواند. برگردان فارسي كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به ترجمه‌ي هوشمند دهقان و از انتشارات پيام امروز در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. در ادامه درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

مضمون اثر

سارا بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي فلسفه‌ي قرن بيستم و جنبش اگزيستانسياليسم را پوشش مي‌دهد. كتاب هم‌چنين شرح دقيقي از اگزيستانسياليسم مدرن، قبل و بعد جنگ جهاني دوم نيز به دست مي‌دهد. او در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي نظريه‌ي پديدارشناسي را كه نخستين بار توسط ادموند هوسرل مطرح شد به بحث مي‌گذارد. آموزه‌هاي ادموند هوسرل بر فيلسوفاني چون سارتر، سيمون دوبووار و مارتين هايدگر و ظهور اگزيستانسياليسم تأثير فراواني گذاشت. اين سه فيلسوف در اصل همان شخصيت‌هاي اصلي كتاب ما هستند.

سارتر، دوبووار و رمون آرون در كافه، و تولد فلسفه‌اي نوين

عنوان كتاب اشاره دارد به ميزگرد صميمانه‌اي كه سه تن از فيلسوفان بزرگ تاريخ در كافه‌اي در پاريس ترتيب داده‌اند و كوكتل زردآلو مي‌نوشند كه ناگهان رمون آرون به ليواني اشاره مي‌كند و مي‌گويد: «مي‌توان از اين كوكتل فلسفه استخراج كرد.» سارتر با شنيدن از ادموند هوسرل و پديدارشناسي تصميم مي‌گيرد آلمان را ترك كند و با آميختن آموخته‌هايش از پديدارشناسي، فلسفه‌ي كي‌ير كگارد و ادبيات مخصوص به خودش، فلسفه‌اي بيافريند به نام اگزيستانسياليسم و سيمون دوبووار و مرلوپونتي نيز با او در اين راه همراه مي‌شوند.

سارتر از پديدارشناسي تأثير مي‌پذيرد و فلسفه‌اي‌ براي زندگي واقعي، همان زندگي‌اي كه همگان تجربه‌اش مي‌كنند، مي‌آفريند؛ فلسفه‌اي براي عشق، آزادي،‌ بودن، فلسفه‌اي براي كافه‌ها و پيشخدمت‌ها، دوستي‌ها و تب‌وتاب باورها. اگزيستانسياليسم فلسفه‌اي است كه پاريس را شيفته‌ي خود مي‌كند، خود را به گوشه‌گوشه‌ي دنيا مي‌رساند و ردپايش بر جنبش‌هاي آزادي‌خواه پس از جنگ جهاني دوم، از قيام دانشجويان در سال ???? گرفته تا پيش‌قراولان جنبش حقوق مدني، باقي مي‌ماند.

خلاصه و سرفصل‌ها

ساختار كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به اين‌گونه‌ است كه در هر فصل بر يك فيلسوف خاص و يا يك دوره‌ي به‌خصوص از جنبش اگزيستانسياليسم تمركز مي‌شود و اين مسير، با معرفي فيلسوفان پيشروي اگزيستانسياليسم، يعني كي‌ير كگارد، نيچه، داستايوسكي و كافكا آغاز مي‌شود و بعد به زندگي ديگراني چون هايدگر، هوسرل، سارتر، دوبووار، كامو و … مي‌پردازد.

سارا بيكول اين كتاب را در چهارده فصل تأليف كرده است كه عناوين آن‌ها عبارت‌اند از:‌

  • اگزيستانسياليسم چه وحشتناكه آقا!
  • به‌سوي خود چيزها
  • ساحري از مسيركش
  • داس مان، صلا
  • قرچ قروچ خوردن درختان شكوفه زده‌ي بادام
  • دلم نمي‌خواهد كه دست‌نوشته‌هايم را بخورم
  • اشغال، آزادسازي
  • تخريب
  • مطالعات زندگي
  • فيلسوف رقاص
  • اينجوري صليبي
  • نظر كساني كه كمتر موردحمايت قرارگرفته‌اند
  • روزگاري كه طعم پديدارشناسي را چشيده‌ايم
  • شكفتن محاسبه نشدني

كتاب سال در حوزه‌ي فلسفه

كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي در سال انتشارش توانست موفقيت‌هاي بسياري كسب كند؛ نشريه گاردين آن را كتاب سال معرفي كرد و نيويورك‌تايمز آن را در رده‌ي آثار برتر سال ???? قرارداد. هم‌چنين نيگل واربرتون آن را جزو پنج كتاب برتر در حوزه‌ي فلسفه در سال ???? دانست. تمام اين‌ها مهر تأييدي است بر اينكه اين اثر در نوع خود شاهكاري است.

اگر گمان مي‌كنيد اين كتاب تنها براي فيلسوف‌هاست

هنر سارا بيكول ‌آنجاست كه با زباني ساده و صميمي زندگي‌نامه‌ي جذاب فيلسوفان مشهور و تأثيرگذار تاريخ را با فلسفه درمي‌آميزد و با تركيب مفاهيم سنگين فلسفه و شيريني تاريخ، كاري مي‌كند اين كتاب چه براي كساني كه در اين زمينه متخصص هستند و چه مخاطبان عام، جذاب و قابل‌درك باشد. نكته‌ي ديگري كه سبب جذابيت هرچه بيشتر اين اثر مي‌شود آن است كه بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به روابط ميان بزرگان فلسفه نيز پرداخته است؛ روابطي كه گاهي به زندگي شخصي آن‌ها نيز كشيده مي‌شود.

سخن آخر

در كافه‌ي اگزيستانسياليستي اثري است كه اگزيستانسياليسم مدرن را برخورد پرحرارت افراد، ذهن‌ها و نظريه‌ها مي‌داند. سارا بيكول با گفتن از پادشاه و ملكه‌ي اگزيستانسياليسم، سارتر و سيمون دوبووار، و حلقه‌ي وسيع‌تر دوستان و مخالفانشان، كامو، مارتين هايدگر، مرلوپونتي و… داستان شكل‌گيري فلسفه‌ي مدرن را برايمان روايت مي‌كند. مطالعه‌اي اين اثر به‌منزله‌ي سفري لذت‌بخش به درون يك جنبش فكري فريبنده و زيبا است. سارا بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي زندگي‌نامه و فكر را باهم درمي‌آميزد و ما را به قلب فلسفه‌اي مي‌برد كه درباره‌ي زندگي است و توانسته زندگي‌ها را دگرگون سازد، و جلوي بزرگ‌ترين پرسش بشر قد علم كند: اينكه ما كه هستيم و چرا هستيم.

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي هستيد، مي‌توانيد همين حالا آن را از وب‌سايت كاواك خريداري نماييد.

خريد كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي : https://www.cavack.com/Item/6711

 
 

 


برچسب: معرفي كتاب من رو يادت هست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۸:۰۹ توسط:sam موضوع:

قيمت لوله مانيسمان

لوله مانيسمان

قيمت لوله مانيسمان

لوله مانيسمان يكي از پر كاربردترين مقاطع فولادي مي باشد كه در صنعت نفت، گاز و پتروشيمي مورد استفاده قرار مي گيرد.
لوله هاي مانيسمان كه با نام هاي بدون درز نيز شناخته ميشوند با توجه به نامشان،هيچ درزي بر روي اين لوله ها نمي باشدو همچنين در اصطلاح علمي به آنها سيم لس(Seamless pipe) گفته ميشود.
اين لوله ها به وسيله كشش يك شمش تو پر روي يك ميله حفره ساز براي ايجاد پوسته تو خالي ساخته مي شوند.
شركت آهن ايرانيان به عنوان يك شركت فعال در زمينه واردات لوله مانيسمان اقدام به عرضه اين محصول فولادي نموده و از مراجع اصلي در تعيين قيمت لوله مي باشد.

تاريخچه لوله مانيسمان
لوله مانيسمان براي اولين بار توسط برادران مانيسمان اختراع شد و علت اين نام گذاري نيز همين مي باشد. در ميان لوله هاي موجود در بازار لوله هاي بدون درز اهميت و كاربرد بسياري دارند. اين نوع از لوله ها روش ساخت ويژه خود را دارند و به دليل نبود درز در آن ها، در صنايع حساس به كار برده مي شوند.

 

در صنعت، لوله هاي مختلفي اعم از لوله هاي فولادي، لوله هاي ضدزنگ (استنلس استيل)، لوله آلياژ و لوله بويلر وجود دارد. لوله مانيسمان كه به آن لوله بدون درز نيز گفته مي شود لوله اي است كه روش توليد و ساخت آن به نحوي است كه بدنه اي يك دست و بدون درز دارد و هيچ نوع جوش كاري بر روي آن صورت نگرفته است.

 

اين لوله ها به دليل يكدست بودن و بدون درز بودنشان نسبت به ساير لوله ها محكم تر هستند و قيمتي بالاتر از ساير لوله ها دارند. موارد استفاده گوناگوني براي لوله هاي مانيسمان در رده هاي مختلف وجود دارد.

قيمت خريد لوله مانيسمان رده 20 بيست قيمت خريد لوله مانيسمان رده 40 چهل قيمت خريد لوله مانيسمان رده 80 هشتاد |

 

كاربرد لوله مانيسمان

لوله هاي مانيسمان داراي كاربرد ويژه و گسترده اي مي باشد كه مهم ترين آنها شامل:

1-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط فشار قوي

2-لوله هاي مانيسمان استيل جهت خطوط صنايع غذايي و دارويي

3-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط هيدروليك

4-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط نفت و گاز

 

مانيسمان يك برندي است كه چون اولين لوله بدون درز (Seamless) وارد شده در ايران مي باشد اين لوله ها با اين اسم در بازار شناخته مي شوند.

مانيسمان با وجود وزن كم، داراي پتانسيل زيادي براي حمل مقدار زيادي وزن است. به همين دليل است كه از آن براي ساخت دوچرخه استفاده ميشود.
لوله هاي فولادي مانيسمان براي انتقال سيالات مانند، آب، نفت، گاز و ديگر مايعات استفاده مي شود.
لوله هاي مانيسمان براي ساخت و ساز عمومي كاربرد دارد.

لوله مانيسمان چيست؟

نحو? ساخت لوله مانيسمان
لوله بدون درز مانيسمان به صورت بيرون آمدن (Extruding) توسط قالب هاي مختلف توليد مي شود. اصولاً توليد لوله هاي بدون درز مستلزم فرآيندي است كه طي آن يك شمش فولادي تبديل به لوله مي گردد. اين لوله ها معمولاً از شمش هاي فولادي توليد مي شوند اما توليد آن توسط مقاطع چهارگوش نيز امكان پذير است ولي هزينه را بالا مي برد. براي ساخت لوله فلزي بدون درز يا لوله مانيسمان از استاندارد ASTM به شماره A106 و A53 و همچنين استاندارد نفت و گاز API 5L استفاده مي شود.

 

طراحي اين لوله با ضخامت متفاوت به دستورالعمل هاي ويژه اي نياز دارد كه در استانداردها درج شده اند. ضخامت لوله مانيسمان در اندازه هاي مختلف توليد مي شود. هر چه قدر فشار سيال بيشتر باشد ضخامت لوله نيز افزايش خواهد يافت. در برخي از روش هاي توليد اين لوله ها، عمليات حرارتي خاصي بايد به كار رود. انتخاب روش توليد لوله مانيسمان بر اساس نيازهاي منطقه اي و امكانات كارخانه سازنده تعيين مي شوند.

لوله فولادي با توجه به روش توليد به عنوان لوله مانيسمان، نورد گرم و جوش داده شده كه توسط خم و جوشكاري ورق فولادي ساخته ميشوند، دسته بندي ميشوند. دو نوع لوله فولادي وجود دارد، يكي لوله بدون درز و ديگري يك درز جوش داده شده در طول لوله دارد. هر دو داراي كاربردهاي متفاوت هستند. لوله هاي سيم لس معمولا وزن كمتري دارند و ديوارهاي نازك تر دارند. آنها براي دوچرخه ها و حمل مايعات استفاده مي شوند. لوله هاي درزدار سنگين تر و سخت تر هستند. لوله هاي مانيسمان به دليل ساختار محكم و سبك براي ساخت دوچرخه استفاده مي شود. فولاد ايرانيان از گذشته تا به امروز در زمينه فروش لوله مانيسمان فعاليت داشته است.

 

در ايران، به لوله سيم لس، لوله مانيسمان نيز ميگويند. مانيسمان، مهندس آلماني است كه اين روش را اختراع كرده است. در ميان انواع لولهها، لوله مانيسمان به دليل داشتن ساختار همگن در طول لوله، بسيار محكم ميباشد. فرآيند توليد لوله هاي مانيسمان در پايان قرن نوزدهم آغاز شد.

 

مراحل توليد لوله مانيسمان

در ابتدا شمش هاي فولادي را برش مي زنند. سپس شمش ها را داخل كوره هاي قوسي كه با استفاده از سوخت گاز گرمادهي مي شوند گرم مي كنند تا به مرحله سرخ شدن برسد. با استفاده از دستگاه الانگيتور سطح شمش ها را گرد مي كنند. بعد از آن شمش ها را به وسيله لخ پرس سوراخ مي كنند.

 

در مرحله شليك سمبه، سمبه را به داخل شمش فولادي شليك مي كنند كه با سرعتي بالا سمبه اي به طول ?? متر را داخل شمش فولاد مي كنند. در مرحله بعد اگر لوله مقدار كمي تاب داشته باشد آن را تاب گيري مي كنند تا صاف و يكدست شود. در اين مرحله سمبه را از داخل لوله جدا مي كنند. در مرحله بعد سر و ته لوله را گرفته و لوله به حالت گرد در مي آيد. در مرحله كشش، لوله را به اندازه هاي گوناگون تا ?? متر تحت كشش قرار مي دهند. پس از آن لوله را با آب و با فرآيندي خاص خنك مي كنند. لوله خنك شده را به دلخواه مشتري برش مي دهند. در مرحله آزمايش به وسيله كامپيوتر لوله را تست مي كنند تا ضايعات از مابقي جدا گردد. در مرحله پاياني لوله ها را به شكل شش ضلعي با تسمه محكم مي بندند و آماده بارگيري مي كنند.

اين لوله ها درز ندارند، يعني درزي كه در لوله هاي ديگر جوش داده مي شود در اين لوله وجود ندارد همين موضوع باعث بالا رفتن ميزان استحكام لوله ها مي شود. به طور كلي اين لوله ها با قطرهاي كم ساخته مي شود زيرا ساخت اين نوع لوله با قطر زياد سخت و هزينه بر مي باشد.

 

مقايسه لوله مانيسمان با ساير لوله هاي صنعتي


لوله مانيسمان، لوله هاي فولادي درزدار و انواع لوله فلزي براي نصب در شرايط ويژه نظير فشارهاي عملياتي بالا طراحي شده اند. البته ساير لوله هاي صنعتي نظير لوله پلي اتيلن و لوله يو پي وي سي (UPVC) نيز قابليت نصب در فشار معمولي و فشار بالا را دارند اما در برخي موارد بنا بر صلاحديد مهندسان بايد از نوع به خصوصي لوله و اتصالات در سيستم هاي لوله كشي و تأسيسات استفاده شود.

 

لوله پوش فيت، لوله پلي اتيلن و لوله يو پي وي سي اكثراً براي انتقال آب و فاضلاب در شبكه هاي مختلف مناسب هستند. انواع لوله صنعتي صرف نظر از كاربردهاي آن ها، داراي ديواره بسيار مقاومي هستند و مي توانند در برابر تغييرات شرايط محيط پايدار بمانند.

 

ساخت لوله مانيسمان در ايران


براي اولين بار در ايران لوله مانيسمان يا بدون درز در دو مرحله خشن كاري و ظريف كاري ساخته شد. اين لوله ها حداكثر تا قطر ?? اينچ توليد مي شوند و لوله هاي با درز در قطرهاي بالا توليد مي شوند. در موارد خاص توانايي ساخت لوله هايي بدون درز تا قطر ?? اينچ نيز گزارش شده است.

 

خواص لوله مانيسمان

لوله هاي مانيسمان در اندازه هاي مختلف توليد مي شوند. با اين حال، در توليد لوله با قطر بزرگ محدوديت وجود دارد. لوله هاي مانيسمان به طور گسترده اي در توليد اتصالات لوله اي مانند زانو استفاده مي شود. بعضي خواص لوله را مي توان در طول توليد كنترل كرد. به عنوان مثال، قطر لوله اغلب  بسته به نحوه استفاده از آن، تغيير مي كند. قطر اين لوله ها از لوله هاي كوچك استفاده شده براي توليد سوزن هاي زير جلدي، تا لوله هاي بزرگ تغيير مي كند. قطرهاي بزرگ، براي انتقال  گاز در سراسر شهر است. همچنين  ضخامت ديواره لوله مي تواند كنترل شود. اغلب نوع فولاد نيز بر استحكام و انعطاف پذيري لوله تاثير ميگذارد. ديگر مشخصات قابل كنترل شامل طول و مواد پوشش است.

 

لوله مانيسمان، در اطرافش، همگني عالي را دارد. به همين دليل در برابر فشار داخلي و پيچ خوردگي بسيار مقاوم است. با توجه به اين ويژگيها، لوله مانيسمان بطور گستردهاي در حفاري و پالايش نفت و گاز طبيعي استفاده مي شود.

 

جوش لوله هاي درزدار به عنوان يك نقطه ضعف و آسيب پذير در برابر شكست و خوردگي ديده مي شود. لوله هاي فولادي جوش داده شده مي توانند فشار كاري كمتري نسبت به لوله مانيسمان داشته باشند. (حدود 20 %) همچنين مقاومت دربرابر خوردگي لوله هاي مانيسمان بالاتر از لوله هاي درزدار است.

 

لوله هاي مانيسمان را براي جوش پذيري آزمايش نمي كنند. در صورتي كه براي لوله هاي جوش داده شده، حتما اين كار انجام ميشود.

لوله مانيسمان رده 20 بيست لوله مانيسمان رده 40 چهل لوله مانيسمان رده 80  هشتاد |

(0)

(0)

لوله گاز API سپاهان اي پي آي

لوله api سپاهان اصفهان قيمت به روز

مشخصات فني لوله API


موسسه نفت آمريكا (American Petroleum Institute) كه به اختصار API ناميده مي­شود، بزرگترين و تنها موسسه­ي ملي تامين كننده­ي همه جانبه­ي تجهيزات صنايع نفت و گاز خام در ايالت متحده­ي آمريكا مي­باشد. انجمن داراي بيش از 625 عضو از بين شركت­هاي بزرگ بوده كه در صنايع اكتشاف و توليد و بازاريابي نفت، خطوط لوله و تجارت دريايي و ارائه­ي خدمات فعاليت دارند. ماموريت موسسه نفت آمريكا برقراي امنيت در صنعت سراسر جهان و به منظور بالا بردن اطمينان جهاني براي سرمايه­گذاري در صنعت نفت و گاز طبيعي آمريكا مي­باشد.

 

استانداردهاي لوله API


API شامل 685 استاندارد و دستورالعمل­هاي اجرائي مي­باشد. تعداد زيادي از اين استاندارد­ها در قوانين دولتي و فدرال گنجانيده شده­اند و همچنين در موسسه بين المللي استاندارد سازي (International Standardization Organization (ISO)) به تصويب رسيده­اند. فعاليت­هاي API طي 85 سال گذشته منجر به پيشرفت تجهيزات صنايع نفت و پتروشيمي و همچنين استاندارد­هاي عملياتي شده است. استاندارد­ها و دستورالعمل­هاي اجرائي API شامل همه­ي بخش­هاي صنعت نفت و گاز مي­باشند و كليه­ي استاندارد­ها براي استفاده­ي كاربردي از تجهيزات و مواد قابل تعويض و روش­هاي مهندسي بدون نقص، قابل استفاده هستند.

 

متريال انتخابي مورد استفاده در كاربرد­هاي نفتي مي بايست الزامات استاندارد­هاي موسسه نفت آمريكا (API)، انجمن تست مواد آمريكا (ASTM) و موسسه­ي ملي استاندارد­هاي آمريكا (ASNI) را در برداشته باشند. كليه­ي استاندارد­ها داراي طراحي پيچيده همراه با مشخصات و آزمايش­هاي استاندارد­سازي مي­باشند. خطوط لوله­ي طراحي شده بر اساس اين استاندارد­ها، از نظر كيفي و ايمني طراحي قابل اعتماد مي­باشند.

 

گريد لوله API


گريد لوله در واقع توضيح دهنده­ي متريال يا جنس لوله مي­باشد. استاندارد­هاي مختلف، تعاريف مختلفي براي جنس­ لوله­هاي آب، نفت و گاز تعريف كرده­اند. هر گريد لوله، تركيب شيميايي، خواص مكانيكي و شيميايي و در نتيجه كاربرد و مشخصات منحصر به فرد خود را دارد.

 

استاندارد API 5CT


استاندارد­هاي API 5CT مشخصات الزامي گريد­هاي API لوله­هاي فولادي مورد استفاده در جداره و مغزي چاه را مشخص مي­كند.

اين استاندارد معادل با استاندارد ISO 11960 مي­باشد. در اين استاندارد، گريدهاي لوله­هاي فولادي به دسته­هاي H40، J55، K55، N80-1، L80-Q، L80-9Cr، L80-13Cr، C90-1، T95-1، C110، P110 و Q125 تقسيم بندي مي­شوند. انتخاب فولاد مورد استفاده در هر سيستم وابسته به شرايط كاري مي­باشد. در سيستم­هاي نفت و يا گاز طبيعي، زماني كه مقدار بسياري كمي از هيدروژن سولفيد (H2S) به صورت محلول حضور داشته باشد، شرايط سرويس ترش ناميده مي­شود. گاز هيدروژن سولفيد علاوه بر اين­كه براي سلامتي انسان و ساير موجودات زنده خطرناك مي­باشد،به طور قابل توجهي عملكرد لوله­هاي فولادي را تحت اثر قرار مي­دهد. حضور هيدروژن سولفيد و اثر منفي آن بر فولاد منجر به ترك خوردگي همراه با تنش (SCC ) مي­شود. با توجه به شرايط كاري نامناسب در حضور هيدروژن سولفيد، گريد­هاي فولادي API بايد با دقت بيشتري انتخاب شوند.كنترل پارامتر­هاي بحراني مانند ريز ساختار، تركيب شيميايي، عمليات­هاي حرارتي حين فرآيند منجر به افزايش يافتن مقاومت به ترك خوردن در اثر خوردگي توام با تنش ناشي از حضور هيدروژن سولفيد مي­باشند. اين گريد­هاي اختصاصي، به طور قابل توجهي مقاومت فولاد­هاي API را افزايش داده و مطابق با استاندارد­هاي NACE TM 0177 و IRP 1.8 توليد مي­شوند.

 

گريد­هاي API قابل استفاده در شرايط معمول سرويس شامل فولاد­هاي زير مي­شوند:

 

API H40: متريال متداول مورد استفاده در خطوط لوله بر اساس مشخصات تعيين شده در استاندارد API 5T مي­باشد.

API J55: اين فولاد نيز مورد استفاده زيادي در خطوط لوله داشته، و شباهت زيادي به گريد API K55 دارد، اما گريد J55 تنش تسليم كمتري نسبت به K55 دارد.

API K55: اين گريد بيشترين استفاده را در جداره­هاي چاه داشته و مطابق با الزامات API 5CT ساخته و مورد استفاده قرار مي­گيرد.

API N80 TYPE I: گريد ارزان قيمت قابل جايگزيني با گريد API N80 كوئنچ و تمپر شده (ديواره هايي با ضخامت كمتر از inch 0.5) مي­باشد. انرژي جذب شده از تست ضربه مي­بايست شرايط API SR16 را برآورده كرده كه كمتر از انرژي جذب شده براي فولاد N80 كوئنچ و تمپر مي­باشد.

API N80 Q: متريال ساخته شده مطابق با استاندارد API 5CT بوده و مي­بايست كوئنچ و تمپر شود.

API R85: گريد API با الزام استحكام تنشي در محدوده گريد­هاي T95 و USS C95 بوده با اين تفاوت كه الزامي براي سختي آن در استاندارد تعيين نشده و مطابق با استاندارد نيازي به انجام آزمون براي بررسي خوردگي توام با تنش سولفيدي نمي­باشد و به همين دليل براي استفاده در چاه­هاي ترش توصيه نمي­شود.

 

مشخصات فني لوله گاز سپاهان


لوله گاز API سپاهان -  لوله گاز خانگي در شاخههاي 6 متري توليد و به بورس لوله و اتصالات عرضه ميشود. گروه صنعتي سپاهان اين لولههاي گازي را از ورق آهن Gr_BPSL2 توليد ميكنند. همچنين در ليست مشخصات انواع لوله گاز API و درزدار سبك، ضخامت لوله و وزن لوله نيز نوشته شده كه با توجه به مهندسي لولهكشي ساختمان و پروژه خود ميبايست بررسي نماييد كه اين نوع لولهها براي كار شما مناسب خواهد بود يا بايد از لوله مانيسمان براي لوله كشي گاز استفاده نماييد. همچنين از ديگر مشخصات فني لوله گاز كه در ليست آن نوشته شده تعداد هر شاخه در بنديل آن و وزن كل بنديل ميباشند.
مشخصات فني لوله مانيس گاز خانگي سايز 1/2 اينچ با ضخامت 2.8 ميلي متر و وزن هر متر لوله گاز 1/2 اينچ نيز 1.28 كيلوگرم است. وزن شاخه شش متري لوله گاز 7.68 كيلوگرم است. در هر بنديل خروج پيدا كرده از كارخانه لولهسازي سپاهان اصفهان در اين سايز 169 عدد لوله يك دوم اينچ API است.
ضخامت لوله گاز خانگي سايز 3/4 اينچ يك دهم ميلي متر بيشتر از سايز قبلي بوده و 2.9 ميليمتر است. وزن يك متر لوله گاز خانگي سه چهارم اينچ 1.7 كيلوگرم و وزن شاخه كامل اين لوله 10.7 كيلوگرم ميباشد.
لوله گازي API 5L سايز يك اينچ ضخامت 3.4 ميليمتر داشته و براي مصارف توكار استفاده ميشود. وزن يك متر لوله گازي يك اينچ 2.56 كيلوگرم است و قيمت آن را نيز ميتوانيد با شمارهگيري با مجموعه گالواپايپ بورس فروش و ارائه قيمت آنلاين بازار لوله و اتصالات آهن ايرانيان ، 09123649705 تماس حاصل فرماييد.
ضخامت لوله مانيسگاز سايز 1/41 اينچ 3/6 ميلي متر بوده و وزن كل شاخه 6 متري اين سايز نيز 20.58 كيلوگرم است. انواع لوله مانيسمان و لوله گازي به صورت كيلويي هم به فروش ميرسند و همانطور كه در بالا ذكر كرديم قيمت لوله مانيسمان كيلويي هم از قيمت لوله گاز بيشتر خواهد بود.

 

اطلاعات كلي در موردلوله گاز تو كار (مانيس گاز)

 

لوله گاز سپاهان براي مصارف خانگي تحت استانداردهاي بين المللي API 5L و ملي ISIRI 3574 با برند ثبت شده مانيس گاز ، جايگزين لوله هاي     بدون درز(شناخته شده با نام مانيسمان) در لوله كشي هاي توكار ساختمان شده است. برگزاري جلسات متعدد تيم هاي كارشناسي سپاهان با بازرسين  نظام مهندسي استان ها و انجام موفقيت آميز آزمايشاتي به مراتب سخت گيرانه تر از الزامات استاندارد ISIRI 3360 مربوط به لوله گاز خانگي منجر به اخذ مجوزهاي لازم براي جايگزيني لوله هاي مانيس گاز سپاهان بجاي لوله هاي بدون درز گرديده است .

شركت گروه صنعتي سپاهان (با مسئوليت محدود) در تاريخ ??/?/???? تحت شماره ???? در اداره كل ثبت شركتها و مالكيت صنعتي اصفهان و سپس براساس مصوبات مجمع عمومي فوق العاده مورخ ?/?/????، در تاريخ ?/?/???? در تهران تحت شماره ????? به نام شركت گروه صنعتي سپاهان (سهامي خاص) به ثبت رسيده است.

به موجب صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده مورخ ??/??/????، نوع شركت از سهامي خاص به سهامي عام تبديل شده است. ضمناً شركت طبق مصوبه مورخ ??/??/???? هيأت محترم پذيرش، به عضويت سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شد. مركز اصلي شركت در تهران و كارخانه آن در اصفهان واقع است.

منبع : قيمت ميلگرد آهن ايرانيان


برچسب: قيمت لوله مانيسمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۲۰ توسط:sam موضوع:

بهترين مارك تشك چيست؟ و از كجا بهترين مارك تشك را تهيه كنيم

بهترين مارك تشك چيست؟ و از كجا بهترين مارك تشك را تهيه كنيم

 

8syf_w3.jpg

خواب راحت و استراحت مطلق، يكي از دغدغه هاي اساسي افراد جامعه است. و اين مشكل به واسطه درگيري­ هاي روزمره، هر روز حادتر و شديدتر مي­شود. و لزوم يافتن بهترين مارك تشك ، بيش از پيش مهم شده است. بسياري از روانشناسان بر روي علل و عوامل بي ­خوابي و راه­ هاي افزايش كيفيت خواب تحقيقات فراواني به­ عمل آورده ­اند.

 و بسته به نوع مشكلات روزمره شخص مورد نظر ، راهكارهاي تخصصي ارائه داده ­اند. در كنار اين راهكارها ، تكنيك­هايي عمومي هم وجود دارد. كه فارغ از جنسيت، سن، وزن و دغدغه­ هاي روزمرگي در ارائه­ يك خواب راحت راهگشا هستند. رنگ لامپ و ميزان روشنايي آن، چيدمان وسايل اتاق خواب، تشك و… همگي از جمله عوامل دخيل در موضوع كيفيت خواب هستند.

در ميان موضوعات عنوان شده، بهترين مارك تشك همواره سوال مهمي بوده و هست. براي پاسخ به اين سوال، لازم است هدف از خريد تشك را بررسي كنيم. به عنوان نمونه، عده ­اي براي بهبود كمر دردهاي مزمن، براي خريد تشك طبي اقدام مي ­كنند. يا عده ­اي با اطلاع از كيفيت بالا و قيمت مناسب محصولات برند تشك kelebek تركيه، تنها به خريد اين برند تمايل دارند.

با توجه به اينكه يك تشك نامناسب باعث ايجاد دردهاي مفصلي يا انحراف ستون فقرات، بي حسي دست و پا و يا احساس خستگي حتي پس از يك خواب طولاني مدت مي شود، بنابراين توجه به مارك و كيفيت تشك از مهم ترين عوامل خريد تشك محسوب مي شود.

عوامل فراوان در يافتن پاسخ به سوال، دخالت دارد كه در مباحث متفاوتي به بحث راجع به آنها مي­ پردازيم. براي يافتن پاسخي مناسب، مطرح كردن دو عنوان مهم، ضروري است. بنابراين مطالبي كوتاه اما كامل جمع­­ آوري كرديم تا با مطالعه آنها بتوانيد به سادگي به نتيجه ايده ­آل برسيد.

1-كيفيت در ظاهر و باطن

مواد اوليه توليد :

مسئله يك توليد ايده­ آل و پر فروش، در ظاهر يك كلمه است . ولي در باطن، معنايي آنچنان وسيع و گسترده دارد. كه دستيابي به آن ممكن نيست، مگر با سالها مطالعه و تجربه. بنابراين قدم اول در پاسخ به سوال «بهترين مارك تشك كدام است؟» مراجعه به كيفيت مواد اوليه توليد تشك خواهد بود. استفاده از مموري فوم دار در لايه­ هاي بالاي مدل QUEEN  نمادي از كيفيت بالاي يك تشك ايده ­آل مي ­باشد .

يا استفاده از اسفنج فوق فشرده در مدل spring  مصداق راحتي فراتر از انتظار در محصولات برند kelebek است. تعداد فنرهاي به­ كار رفته، ضخامت آنها و… مصاديق ملموس از توليد يك محصول با كيفيت به شمار مي­ آيند. و فارغ از نام برند و كشور توليدكننده مشتري را به سمت و سوي يك تشك با كيفيت سوق مي­ دهد. ولي موضوعي كه نمي­ توان از آن چشم پوشي كرد. اين است كه اعتبار يك برند معتبر، حاصل استفاده از مواد اوليه با كيفيت در طي سالها توليد خواهد بود.

و توليد بهترين مارك تشك، قطعاً و يقيناً مسئله ­اي تصادفي نيست. و طي سالها تجربه بدست خواهد آمد. محتويات تشك‌ها و نوع مواد تشكيل‌دهنده آن‌ها متفاوت است. نمدهاي عايق حرارت، فنرهاي آستردار، الياف طبيعي و فوم فشرده از جمله مواد تشكيل‌دهنده تشك‌هاي مرغوب هستند.

ويژگي­هاي ظاهري بهترين مارك تشك :

موضوع مهم ديگري كه بعد از كيفيت مواد اوليه توليد بايستي بدان پرداخته شود. ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دلفريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر بيشتر از كيفيت آن مد نظر خريداران قرار گيرد.اعمال  بازخوردهاي متفاوت خريداران از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين مارك تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش­هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ­هاي پوشش نهايي، همگي مي­توانند به ظاهري ايده ­آل و دلفريب بيانجامند.

2-برند و هزينه توليد

كشور مبدأ :

 كشور صاحب برند، همچون موضوع كيفيت مواد اوليه، در خصوص بهترين مارك تشك، مسئله مهمي است كه نبايد از آن غافل شد. بعنوان مثال در اغلب كشورهاي اروپايي، تشك­هاي باكيفيتي ساخته مي­شود. و بسيار پرفروش هستند. اما بخاطر هزينه توليد بالا، ناگزير قيمت نهايي يك تشك به شكل سرسام ­آوري افزايش مي ­يابد . به­ نحوي كه پرداختي خريدار نسبت به كيفيت ارائه شده بسيار بالاتر خواهد بود.

و اين مسئله نارضايتي مشتري را در پي داشته است. براي حل اين مشكل، كشورهايي كه نيروي بازار كار ارزاني داشتند. به فكر توليد تشك با اتكا به دانش روز اروپا شدند. موضوع بازار كار ارزان، قيمت نهايي و تمام شده را به شكلي منطقي و عاقلانه كاهش داد. و در نهايت برندهاي مشهور و معتبري، در حوزه كالاي خواب شكل گرفتند. و رشد يافتند كه در قبال پرداخت هزينه اي منطقي، بالاترين استانداردها را ارائه مي­ دهند.

افزايش كيفيت روز افزون به واسطه مطالعات مستمر كارشناسان آنها از يك سو و ثابت ماندن هزينه­ هاي توليد از سوي ديگر، سبب شد كه تعاريف از بهترين مارك تشك، متفاوت گردد. و محصولات ايده ­آلي به بازارهاي بين المللي راه يابند. كه رقيب بلامنازع محصولات اروپايي شدند. محصولاتي كه مدت­ها بدون رقيب در بازارهاي مختلف جولان مي­ دادند.

هزينه ­هاي حاشيه­ اي بهترين مارك تشك:

 موضوع ديگري كه مي­ تواند در يافتن پاسخي منطقي به سوال «بهترين مارك تشك چيست؟» ما را ياري كند؛ هزينه­ هاي حاشيه ­اي است كه بعد از توليد، به قيمت تمام شده محصولات تحميل مي­ شود. هزينه هايي همچون حمل و نقل، عوارض و گمرك، واسطه گري و دلالي­ ها و … كه باعث مي­ شود. قيمت تشك از خروجي كارخانه تا خروجي فروشگاه عرضه كننده آنچنان تفاوت داشته باشد، كه نظر خريدار را در تمايل به خريد برخي برندها تغيير دهد.

براي درك بهتر اين موضوع مسئله مسافت كارخانه توليد كننده تا مصرف كننده نهايي را براي خود مجسم كنيد. و به ازاي هر كيلومتر مسافت، يك مبلغ را در نظر بگيريد. خواهيد ديد هر هزار كيلومتر اختلاف، چقدر مي­ تواند در تعيين قيمت نهايي دخيل باشد. اين موضوع چنان مهم و ضروري است. كه مي­ تواند تعريف مشتري را از «بهترين مارك تشك» تحت الشعاع قرار بدهد.

توليد كننده ­هاي برندهايي همچون BEST و KELEBEK بخاطر نزديك بودن به كشور ايران توانسته ­اند هزينه ­هاي حاشيه ­اي را به نحوي مطلوب كاهش دهند. و اختلاف قيمت فاحش را از ميان ببرند. به نحوي كه فروش آنها در كشور و رضايت مشتريان، به شكلي روز افزون در حال افزايش است.

در پايان اين نكته را به خاطر داشته باشيد. كه تشك خوب مي‌تواند اثر زيادي در حفظ سلامتي شما داشته باشد. به‌علاوه، داشتن خوابي توام با آرامش براي فعاليت‌هاي روزانه به شما انرژي مي دهد. اما تشك نامناسب براي سال‌ها مي‌تواند سلامتي و كيفيت خواب شما را مختل كند.

منبع: https://bestkelebek.ir/


برچسب: بهترين مارك تشك چيست؟ و از كجا بهترين مارك تشك را تهيه كنيم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۱:۵۵ توسط:sam موضوع:

نكاتي مهم درباره باتري موبايل

معرفي انواع شارژر موبايل

 

شارژر هاي فراواني در دسته هاي مختلف در بازار وجود دارند كه آن ها را به شما معرفي ميكنيم و شما با توجه به نياز خود ميتوانيد بهترين انتخاب را در جهت رفع نياز خود نسبت به بهترين شارژر اقدام به خريد حضوري و يا اينترنتي آن از فروشگاه هاي معتبر مانند فروشگاه اينترنتي ديجي فرست بكنيد.

شارژر موبايل ديواري :

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter

به دليل پركاربرد بودن گوشي موبايل، كاربران روزانه با كاهش و اتمام شارژ گوشي  و يا شارژ تبلت هاي خود روبه رو مي شوند، گوشي هاي موبايل جديد با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و صفحه هاي تمام لمسي مصرف باتري زيادي به همراه دارند و تمام شدن شارژ در طول روز يك اتفاق ناخوشايندو نا مناسب مي باشد كه كاهش مدام آن باعث آسيب به باتري گوشي نيز مي شود ، براي اين اهميت، استفاده از شارژر هاي ديواري يا استفاده از پاوربانك و پاوركيس ها، از راه هاي ايده آل به حساب مي آيد.

يكي از بهترين انواع شارژر موبايل ، شارژر ديواري به حساب مي آيد، شارژر ديواري به صورت مستقيم به پريز برق وصل مي شود و با استفاده از برق شهري گوشي موبايل را شارژ مي كند، شارژ كردن گوشي هاي تلفن همراه از طريق شارژرهاي ديواري، سريع‌تر از شارژ گوشي ها از طريق پورت USB رايانه و شارژر وايرلس، انجام مي‌شود. اين موضوع به دليل توان خروجي شارژر‌هاي ديواري بوده كه نسبت به خروجي درگاه USB و خروجي درگاه شارژر وايرلس بيشتر است.

بعضي از شارژر هاي ديواري به صورت مستقيم سيم شارژر به آداپتور يا كلگي شارژر متصل مي باشد وقابليت جدا شدن از كلگي شارژر را ندارد، ولي بعضي از شارژر هاي ديواري كابل شارژر و سري شارژر قابليت جداسازي از هم را نيز دارند.

 

از كجا انواع شارژر گوشي موبايل را خريداري كنيد؟

 

خريداران مي توانند مدل هاي شارژر گوشي موبايل خود را در اكثر فروشگاه هاي خرده فروشي جست و جو كنند. فروشگاه هاي تخصصي موبايل و تلفن همراه مربوط به يك برند خاص اغلب لوازم جانبي سازگار با گوشي و تبلت هاي آن برند را نيز به فروش مي رسانند.

فروشگاه هاي بزرگ اينترنتي مانند ديجي فرست ، يكي از فروشگاه هاي خدمت رسان در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشد كه براي خريد شارژر و كابل شارژ نيز مي توانيد به سايت ديجي فرست مراجعه كنيد كه اغلب محصولات شان را با قيمت هاي رقابتي به فروش مي رسانند.

مغازه هاي الكترونيكي كوچك هم به طور كلي چندين نوع شارژر همراه متداول را در ويترين شان دارند. به علاوه فروشگاه هاي آنلاين زيادي مانند ديجي فرست نيز هستند كه به طور تخصصي در حوزه فروش و پخش لوازم جانبي موبايل فعاليت مي كنند.


برچسب: نكاتي مهم درباره باتري موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۴۶ توسط:sam موضوع:

مزاياي خريد از عمده فروشي

مزاياي خريد از عمده فروشي

شما در صورتي در كسب و كار خريد و فروش كيف و كفش خود مي تواند موفق باشيد,

كه اجناس را با قيمت ارزان و با كيفيتي خوب تهيه نماييد و كالاهاي مورد نياز مشتريان را با قيمتي مناسب

به دست آنها برسانيد.

به عبارتي در صورتي كه مشتريان شما اگر از قيمت و كالاي شما راضي باشند

باز هم به شما مراجعه خواهند كرد و اينگونه فروش شما افزايش چشم گيري پيدا خواهد كرد در نتيجه سود شما افزايش پيدا مي كند.

ما در اين مقاله قصد داريم تا مزاياي خريد به صورت عمده را به شما آموزش دهيم.
در قسمت زير سعي كرده ايم تا

مهم ترين مزاياي  مربوط به خريد از پخش عمده ارزان كيف

را براي شما شرح دهيم:
قيمت مناسب:يكي مهمترين مزاياي خريد از عمده فروشي ها,

ارزان تر تمام شدن معامله ي شما خواهد بود. شما مي توانيد

با خريد حجيم تر درصد تخفيف بيشتري را از فروشنده دريافت نماييد و به عبارتي با ارزانتر خريدن

كالا آن را ارزانتر به مشتريان خود خواهيد داد و به عبارتي ميزان فروش شما افزايش پيدا خواهد كرد.

موجود بودن كالا در انبار: در صورتي كه شما تعداد بالايي از كالاهاي خود را در انبار داشته باشيد

 

همواره مي توانيد به مشتريان خود محصولات آكبند و تست نشده را ارائه دهيد و در صورت فروش بالا نياز نيست

به صورت مداوم براي خريد به فروشنده ها مراجعه نماييد.

صرفه جويي در زمان و پول: در حال حاظر در تهران يكي از مشكلات اصلي ترافيك فراوان

در نقل و انتقال كالا مي باشد.

در صورتي كه بتوانيد به صورت عمده خريد خود را انجام دهيد,

ديگر نياز به صرف زمان براي خريد هاي بعدي خود نداريد.

علاوه بر زمان با توجه به افزايش قيمت بنزين و گران شدن كرايه ها در ايران, شما در هزينه نقل و انتقال نيز صرفه جويي كرده ايد.

توانايي در خريد محصول به صورت آنلاين از توليدي كيف  :

 

براي خريد هايي به صورت عمده شما مي توانيد,

در خريد هاي بعدي با فروشنده مذاكره كنيد و يا با مراجعه به سايت فروشنده به سادگي محصولات مورد

نياز خود را سفارش دهيد و در مغازه و يا در محل انبار خود محصولات را به سادگي دريافت نماييد.

تنوع محصول بيشتر: با توجه به اينكه قصد خريد محصول به صورت عمده را داريد

دست شما بازتر است و به عنوان مثال ??? عدد كيف را مي توانيد در طرح ها و شكل هاي گوناگون خريد كنيد.

با اين كار در مغازه خود و يا در فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد تنوع محصولات خود را افزايش دهيد

و همين امر باعث مي شود تا مشتريان هدف شما افزايش پيدا كنند و در نتيجه فروش شما افزايش پيدا خواهد كرد.

 همواره سعي كنيد با يك پخش عمده كيف معتمد حرفه اي كار خود را ادامه دهيد

, تا بتوانيد از اين طريق به حداكثر سود دهي برسيد.

ما به شما  ارزان كيف را پيشنهاد مي كنيم, اين توليدي با دارا بودن

وب سايتي معتبر, مي تواند به شما خدمات از راه دور خود را ارائه دهد.

مطالب مرتبط :

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87

سايت منبع :

 

http://arzankif.ir/


برچسب: مزاياي خريد از عمده فروشي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۲:۴۴ توسط:sam موضوع:

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

مقدمه‌اي در رابطه با اپليكيشن ويسگون (Wisgoon)

شبكه‌هاي اجتماعي با قابليت‌هاي به اشتراك گذاري تصاوير و ويديو، از محبوبيت بسيار بالايي در ميان كاربران برخوردارند. از اين رو شاهد افزايش تعداد اپليكيشن‌ هايي هستيم كه در اين زمينه ارائه شده‌اند. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) نيز يك شبكه اجتماعي ايراني است كه تمركز اصلي آن بر روي به اشتراك گذاري تصاوير قرار دارد.

اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) همانند ساير شبكه‌هاي اجتماعي از قابليت‌هايي همچون لايك كردن، ارسال نظر و دانلود تصاوير بهره مي‌برد. در ادامه اين مقاله قصد داريم تا به معرفي اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) بپردازيم. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد. با ما همراه باشيد.

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

به منظور دسترسي به تمام قابليت‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) نياز است تا در آن عضو شويد. بدين منظور پس از اجراي برنامه با مراجعه به تب ثبت نام مي‌توانيد نسبت به عضويت در برنامه Wisgoon (ويسگون) اقدام نماييد. در صورت عدم تمايل به عضويت، امكان استفاده از برنامه به عنوان كاربر مهمان نيز فراهم آمده است.

پس از عضويت در برنامه ويسگون (Wisgoon) به صفحه اصلي آن منتقل مي‌شويد. اپليكيشن Wisgoon (ويسگون) شامل بخش‌هاي مختلفي مي‌شود كه امكان دسترسي به آن‌ها از طريق آيكون‌هاي موجود در قسمت انتهايي صفحه فراهم آمده است. در بخش اول برنامه، تصاوير ارسالي ساير كاربران نمايش مي‌شود و كاربران مي‌توانند پست مورد نظر را لايك كرده و يا نظرات خود را ارسال كنند. با لمس آيكون سه نقطه در گوشه پايين و سمت چپ هر پست به امكاناتي نظير به اشتراك گذاري پست و يا دانلود تصوير با كيفيت اصلي دسترسي خواهيد داشت.

برنامه ويسگون

به منظور ارسال پست در برنامه ويسگون (Wisgoon)  تنها كافيست تا آيكون سبز رنگ موجود در گوشه پايين و سمت راست صفحه را لمس كرده و تصوير مورد نظر خود را انتخاب كنيد.  اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) اين امكان را فراهم آورده تا كاربران اين برنامه بتوانند تصاوير ارسالي خود را در دسته‌بندي‌هاي مرتبط قرار دهند.

 

با مراجعه به تب دوم مي‌توانيد به دسته‌بندي‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد و تصاوير مربوط به هر دسته‌بندي را مشاهده كنيد. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) از قابليت كاربردي جستجو كاربران و مطالب نيز بهره مي‌برد كه دسترسي به اين قابليت از طريق لمس آيكون به شكل ذره بين در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امكان‌پذير است.

 

برنامه ويسگون

كاربران مي‌توانند با مراجعه به تب سوم مطالب منتخب و يا آخرين مطالب ارسالي كاربران را مشاهده كنند. در تب چهارم نيز امكان دسترسي به نوتيفيكيشن‌هاي برنامه Wisgoon (ويسگون) فراهم آمده است.

 

در نهايت در تب پنجم و آخر به اطلاعات حساب كاربري و تصاوير ارسالي خود دسترسي خواهيد داشت. همچنين امكان ويرايش اطلاعات حساب كاربري از طريق اين تب فراهم آمده است.

با لمس آيكون به شكل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه مي‌توانيد به منوي تنظيمات برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد. از قابليت‌هاي كاربردي كه اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) در اختيار كاربران خود قرار داده مي‌توان به امكان تغيير كيفيت تصاوير اشاره كرد. بنابراين در صورتي كه با كندي سرعت اينترنت مواجه هستيد، مي‌توانيد كيفيت نمايش تصاوير را بر اساس سرعت اينترنت خود تغيير دهيد.

جمع‌بندي

همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon) پرداختيم. به منظور دانلود برنامه ويسگون (Wisgoon) مي‌توانيد از منوي دانلود انتهاي همين مقاله استفاده كنيد. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد.

نقاط قوت:

  • امكان لايك و ارسال نظر
  • امكان دانلود و ذخيره تصاوير
  • امكان تغيير كيفيت نمايش تصاوير
  • قابليت جستجو
  • امكان مشاهده تصاوير بر اساس دسته‌بندي‌هاي مختلف

نقاط ضعف:

  • اين اپليكيشن تقريبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌اي ندارد

براي دانلود از كافه بازار كليك كنيد


برچسب: معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۱:۴۱ توسط:sam موضوع:

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

 

ويسگون

 Wisgoon يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد. همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد


اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. همچنين شما ميتوانيد از ساير نرم افزار مشابه همانند باهم و پاتوق كه در وب سايت موجود است ددين كنيد هم اكنون ميتوانيد آخرين نسخه موجود از اين برنامه كاربردي را از وب سايت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب كنيد .


قابليت هاي برنامه Wisgoon ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات نسخه جديد:

  • رفع برخي مشكلات
  • بهبود سرعت

دانلود از گوگل پلي


برچسب: دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۴:۴۹ توسط:sam موضوع:

مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۴:۴۸ توسط:sam موضوع:

بهترين كاور نايلوني ريشه فرش

ميهن استور | متنوع ترين فروشگاه ايرانيان

 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

بهترين كاور نايلوني ريشه فرش

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

بهترين كاور نايلوني ريشه فرش


برچسب: بهترين,كاور,نايلوني,ريشه,فرش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۷:۰۱ توسط:sam موضوع: